esmaspäev, 8. jaanuar 2007

Hei Teie,kes Te mu tegemisi piilute!


Hakkasin täna mõtlema,et huvitav miks keegi pole julgenud minu blogisse midagi omapoolset kirjutada.Või äkki ei saagi kommenteerida?Tahaksin ikkagi teada,kuidas mu blogi tundub.Mida saaksin parandada,et teistelgi oleks huvitav seda aeg-ajalt piilumas käia?

Kuigi jah,mõnede isetegijate omaga ei anna kindlasti võrrelda,sest ega mul eriti jää sellist aega,mil käsitööga saaks tegeleda.Teen seda rohkem oma lõbuks ja pingete maandamiseks.Tegelikult tunnen sellest mõnu ja olen kade,et teistel nii kiirelt asjad valmivad ja veel kui ilusad.Minulgi on teiste blogisid lugedes/vaadates tekkinud mustmiljon ideed.Olen koostanud endale arvutisse suure suure kausta,kus on palju ilusaid pilte ja mustreid ning õpetusi nii kudumise kui ka heegeldamise vallas.Kui vaid saaksin neid ka ise proovida teha.Oma mõtetes olen teinud nii palju,nii palju...Unistused aga aitavad elada ja annavad jõudu edaspidiseks.

2 kommentaari:

Industriaallumehelbeke ütles ...

Ma teen su tuju siis heaks ja kommenteerin :P
usu ka mul tekib kadekas kui vaatan mõnda isetegija blogi, kuid samas kõik mis tehakse on lahe ja seega imetlusväärt.
Päikest sulle

Egater ütles ...

Jõudu ja jaksu blogimisel. Soe soovitus ka :) no et komme rohkem oleks, luba anonüümsed kommentaarid ka, siis saavad need, kellel bloggeri accounti pole ka mõtteid avaldada. Selleks võta settingute alt comments, sealt who can comment vali anyone ja alt vali save settings :)