kolmapäev, 10. jaanuar 2007

Müts valmis




Võtsin siis eile õhtul peale väikest istumist vardad kätte ja viisin alustatud mütsi lõpule.Silmused oleks võinud olla ühtlasemalt kootud aga üldiselt sain nüüd endale sooja mütsi,mida talvel kui lumi maas(müts tundub olevat kuidagi lumega seotud)kanda saan.Salli olen juba tükk aega kandnud ja kuna mulle meeldib teda mitu korda ümber kaela keerata ja sikutada,siis on ta juba üsna soolikaks muutunud.Aga sooja annab sellegipoolest.


Tuli meelde,et suvel sai maal olles tehtud ka komplektikene(sall ja müts)lapsele.Pole küll suurem asi saavutus,sest sinine lõng sai otsa ja siis tegin,millest oli teha.Kui linnakoju tulin, leidsin muidugi veel ühe toki seda sinist lõnga.Pole aga hakanud salli üles harutama.Eks saan seda ju ka alati hiljem teha.Ja narmad tuleks ka veel sallile külge teha ning mütsi kõrvaklappidele nöörid otsa panna,et paremini peas seisaks.Seega on see lõpetamata töö.


Nüüd mõtlen,et mis siis järgmiseks tegema hakata.Asju nii palju,mida tahaks proovida.Ja eks lõbusam ole ikka teha selliseid asju,mis rutem valmis saavad.Tegelikult on mul ju pooleli üks´´shrug´´.Aga sellega juhtus selline lugu,et üks lõng,mida seal kasutasin,sai otsa.Mul kohe juhtub.Tellisin Susa käest analoogi.Eile potsatas mu postkasti siis kutse postkontorisse,kus mind MAKSIKIRI ootamas-minu tellitud lõngad.Peaks selle ära tooma ja vaatama,mis edasi saab.Ent arvan siiski,et hakkan midagi uut proovima.Tahan teada,kas minagi saan sellega hakkama.Millega? Sellest juba edaspidi,et oleks,mida oodata...


Kommentaare ei ole: