reede, 5. jaanuar 2007

Saalomoni rätik


Alustasin oma esimest katsetust saalomoni tehnikas vana-aasta õhtul.Algus ei tulnud välja ja proovisin mitu korda enne kui pihta sain,kuidas asi täpselt käib.Iga päev sai siis natuke seda tehtud ja täna sain valmis.Siis muidugi avastasin,et olen mõnesse kohta vead sisse teinud(just äärtesse).Aga eks see ole ehk andeksantav,sest ikkagi mu esimene katsetus selles vallas.Ja kuna seda lõnga ei saa eriti üles harutada,siis las jääb nii.Kes ei jaga käsitööst midagi,see ehk ei saagi aru,et miskit viltu.Vat see on see õhtul ja öösel kudumine kui uni juba murda üritab.
Rätik sai valmis ja minu 1,3aastane tütreke pani selle endale ümber ja pähe ning jalutas sellega uhkelt mööda tuba ringi.Ja nüüd ma siis alustasingi uue rätiga,seekord siis käsil pisem ja lapsele.
Lõngaks on mõlema puhul Emmebi Vogue lõng.Seda kulus suurele rätile 2 tokki ehk 2X50g(kokku umbes 300m).
Ma olen siiani olnud rohkem kuduja,ent peale hea heegelnõela ostmist ja selle tehnikaga harjumist heegeldan veel.

Kommentaare ei ole: