reede, 12. jaanuar 2007

Lõngapäev







Käisin täna Pro-Kapitali majas olevas Lianni lõngapoes piilumas,mida huvitavat neil pakkuda on.Ära tulin sealt 3tokiga.Roosa sai ostetud lapsemütsi tarvis ning mahedavärvilistest lõngadest tahaksin lapsele kunagi vesti kududa.




Siis käisin Novaluxis ja ostsin endale kasti.Seda oli mul vaja selleks,et oma lõngamajanduses natukene korda luua.Enne olid lõngad kilekottidega kapis ja kui midagi vaja läks siis ilmus põrandale alati mingi totaalne segadus nende kilekotinuutsakute näol.Ega seal poes erilist valikut polnudki.Rohkem oli selliseid väiksemaid kaste pakkuda(30L),ent arvasin selle endale väikeseks jäävat.Ja õigus mul oligi.Olen endale nii palju lõngasid kokku hankinud,et sellest suuremastki jäi väheseks.Nüüd mõtlengi,kas lähen ostan homme teise veel või esialgu rahuldun sellega.Igatahes rändab see kast nüüd kenasti kapi otsa ja kapis on ülejäänud lõngadele ruumi rohkem.Siiski kaldun arvama,et lähen ja jätan ka homme raha sellesse poodi.



Kuna juba korrastamiseks läks,siis lasen edasi selles vallas.Sorteerin taas lapse riideid ja vaatan,mis meile väikeseks jäänud ja asuvad uut omanikku otsima.Kellel oleks vaja beebiriideid alates sünnist kuni suuruseni 74/80,siis andke teada,mul päris palju asju müügiks kasti pandud.Kel huvi,saadan lingi oma albumile.Ehk saad sina mind aidata ja mina sind.Ja muide,ega kõik pakutavad asjad ole ainult tüdrukule,leidub ka poistele sobilikke.Need on minu kätte rännanud sõbrannadelt,lubasin ka nende asju müügiks pakkuda.Eks ostjalgi hea kui saab ühest kohast mitu asja ja valikut on.



Varsti vaja hakata perele süüa tegema ja ehk jääb õhtul aega ka käsitööga tegeleda.Eile lõpetasin oma shrugi kudumise,täna pressisin ära ja nüüd vaja veel äärepits teha.Ja üks müts ka veel käsil.

Kommentaare ei ole: