laupäev, 17. veebruar 2007

Ebameeldiv üllatus/unpleasant surprise


Today when I opened my blog I saw my counter has changed.I dont like it.Before I could see statistics by countries and it was so interesting.Now it seems to me that it´s not for free anymore.I am so sad.Everything starts from zero again,I had already about 800visits counted from all over the world.If anyone knows good counter,please let me know!

Täna avastasin kurbusega,et minu blogi külastajate loendur on muutunud.Ja mulle see ei meeldi.Enne sain ju näha külastajaid riikide kaupa ja see oli nii huvitav.Nüüd tundub,et seda enam tasuta kasutada ei saa.Ma olen nii kurb.Kõik on taas nullis,oli mul ju juba umbes 800külastust paljudest erinevatest riikidest üle maailma.Kui keegi teab head ja huvitavat loendurit,siis andke mulle palun teada!

Kommentaare ei ole: