laupäev, 3. veebruar 2007




Here is my handwork-knitted baby cardigan for my precious Sandra.

Kauaoodatud kampsun siis nüüd lõplikult valmis.Arvasin,et mis see siis ikka ära on-suts kokku õmmelda ja kõik.Aga nikerdasin selle kallal terve päeva(muidugi oma igapäevatoimetuste vahepeal).Õmblesin kokku,siis peitsin lõngaotsad,siis kudusin kaelusesse jupikese soonikut,õmblesin nööbid.Otsustasin üle heegeldada ka kamspuni kõik ääred,sest nii jäi kenam ja korrektsem.Igatahes võttis Sandra oma uue kampsuni mu käest ja ei tahtnud seda sugugi mulle enam tagasi anda,kuigi mul tegevus pooleli oli.Siin ta siis nüüd on.Lõngaks Baby by Titan Wool,mida kulus natuke üle 2toki(tokis 50g ja 200m).Lõng sisaldab 70%meriinovilla,seega peaks ka soe olema.Ostetud sai see Liannist.Ise olen tulemusega rahul,eriti meeldib mulle see pitsiline muster.

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Appi kui armas kampsu,kena pits muster.Omanik paistab küll väga häppy olema,nii muheda näoga laps.
Meriino on eriti mõnus ,pehme lasteriiete jaoks,ei torgi nagu maavillane!
-Laisk-

Gixy ütles ...

Omanik on jah selline muhe ja rõõmus tips.Tänud kiidusõnade eest,mulle ka väga väga see muster meeldib.

Anonüümne ütles ...

Frankly, my dear, I don't give a damn.

[url=http://www.facebook.com/pages/Abercrombie-Jackets/132361870158377]abercrombie jackets[/url]