kolmapäev, 7. veebruar 2007


Tänase seisuga on ostetud beebikampsunid täiesti valmis saanud.Kraed said üle heegeldatud ning üks kampsun sai õlgadele sinised riidest nööbid.Nüüd on idee neile kampsunitele veel midagi lisaks teha.Ainult et sinist lõnga mul pole.Pean seda kuhugi otsima minema.
Praegu on valmimas üks pisem kootud linik.Pilte täna ei näita,sest pole nagu miskit erilist näidata.Küll jõuan.
Õues on külm ja oleme nohused.Istume siis tänase külma ilmaga toas ja tegutseme siin.Ehk saab siingi kasulikke asju tehtud.Liniku tegemine seda ju kindlasti on...vähemalt minu jaoks.Mõte oli see sünnipäevakingiks teha.Eks vaatan,mis välja tuleb,selles mõttes,et kas muster on kena(mustriskeemi juures mul pilti polnud).Kui jääb liiga pisike,siis lasen käed uuesti käiku ja teen suurema.See linikute kudumine on mul käppas.Sai vahepeal neid üsna mitu valmis tehtud.Jäävad ilusad õhulised ja meeldivad rohkem kui heegeldatud linikud.Aga kui valmis saan,siis riputan pildi ja saate oma silmaga näha.Ahjaa,mul tegelikult on viimati valminud linikutest pilt ka.See siin siis ripubki.

Kommentaare ei ole: