neljapäev, 6. september 2007

Kunstisoon

Tundub,et mu kunstisoon annab endast märku.Tänagi jälle sai üht-teist selles vallas(kunstitegemise tarbeid siis)omale ostetud.
Eile õhtul kui pere söödetud,võtsin pidulikult oma uhiuued keraamikavärvid pakist välja.Sättisin nende kõrvale lauale pintslid ja valged nõud.Selline ärevus oli sees nagu koolilapsel.Kas õnnestub või jääb esimene katsetus ka viimaseks.No viimaseks ei jää ta kohe kindlasti mitte,olen vaimustuses sellest.
Niisiis,mu esimene saavutus nõude dekoreerimisel:

Tass ja taldrik lähevad kingituseks mu elukaaslase vennale,loodan,et meeldivad.Kuna ta on nö arvutiinimene,siis mingeid lillekesi ma ei tahtnud teha.Mitmepäevase mõtlemise ja kritseldamise tulemusena maalisin nõudele just sellised kujundid.Nüüd võin öelda,et sellesse kingitusse olen pannud otsimis- ja leidmisrõõmu, mõttetegevust,ärevust,rõõmu ja eneseületust ning muidugi killukese oma hingest,südamest ja loovusest.Ja sellised kingitused mulle meeldivad.
Kuna täna on kinki vaja,siis ei tahtnud selle tegemist hommiku peale jätta,sest mine tea,kas esimene vasikas läheb aia taha või siiski mitte.Nii ma siis tegingi dekoreerimistöö eile õhtul valmis.Värvid aga tahtsid 4h kuivamist ja siis 30min ahjusoojust.Uni tahtis mind vägisi murda,kuid siiski suutsin temast kuidagimoodi üle olla ning kl 1 ajal öösel rändas kingitus ahju.Mm,kui magus uni pärast oli.Ja täna selline õnnetunne hinges.
Hea meel on veel selle üle,et lõpuks,peale mitmete kingapoodide läbikammimist,sain täna Kaubamajast oma pisile neiule lõpuks ometi uued sussid.No pole kuskil nii pisidele millegipärast.Kuigi võiks ju olla,neiu juba pea 2aastane ja sibab ringi nii,mis vuhiseb.
Nüüd aga veidi koduseid toimetusi ning siis sünnipäevalapsele õnne soovima!

Kommentaare ei ole: