esmaspäev, 10. september 2007

Uued tuuled

Nädalavahetus läinud nagu linnulennul.Oli teine üsna sisukas ja meeldejääv.
Aga alustaks reedest.Nimelt käisin lapsega arstil,et saada lasteaia jaoks arstitõend.Tavaliselt on neiu seal alati nutma hakanud,sest no ei meeldi talle seal arsti juures.Hmm,kellele nii väga meeldiks...Nüüd aga kui sinna jalutasime,rääkisin talle,mille pärast läheme ja ta vastas jaatavalt mu küsimusele,et kas oled tubli tüdruk ja nutma ei hakka ja näitad arstitädile oma kikusid ka.Ja täiesti üllatavalt seda ta ka tegi.Pärast rääkis isegi uhkelt ,et arstitädi juures käisime jne.
Nüüd meil siis tõend olemas ja hakkame seda uut rada käima.Loodan,et lasteaias meeldib.
Laupäeval käisin Abakhanis.Seda,mida tahtsin,ei saanud.Ent mõned kangatükid tõin koju ikka.Kunagi ehk saan aega õmblusmasina taha ka istuda ja neist proovida miskit valmis teha.Laps ütles igatahes pühapäeva hommikulgi mulle,et lähme kangapoodi...
Laupäeval sai natuke kodu koristatud ning peale lõunat saabus me perre nn uus pereliige.Seekord siis sinist värvi.Mulle meeldib,ent sõita pole veel proovinud.Jään esialgu suurema ja punase juurde,sellega juba harjunud.Ma naljalt teiste autode rooli ei kipu,äärmisel vajadusel.Kuigi jh,mulle öeldi kohe,et nüüd võta ja sõida kummaga tahad.Meie armsad sõbrad/abilised:


Eile käisime esmakordselt toimunud kirbuturul uudistamas.Midagi erilist polnud,ent idee suurepärane.Loodan,et toimub edaspidigi.Paar asja sai soetatud ka.
Maal käisime ka.Ilm oli mõnus ja päiksepaistel istuda ülihää.Margus(mu elukaaslane) niitis muru ka ära.
Tänased plaanid-postkontor,juuksur jm.Õhtul peaks algust tegema villaste sokkide kudumisega,mis minult telliti.Ühe pisipoisi jalad tahavad külmaga sooja saada.
Eile õhtul võtsin end kätte ja lõpetasin ära ühe lastemütsi.Ja nagu karta juba oli-minu lapsele see veidi väike.Tema peaümbermõõt on 48cm,see aga sobiks nt 44cm ümbermõõdule.Eks peab asuma uue omaniku otsingule.Müts iseenesest armas ja kelmikas,meenutab mulle vaarikat.Tõelise vaarika oleks saanud kui oleks ääre rohelise teinud.Kel mütsi vastu huvi,kirjutage -girtam@hot.ee

2 kommentaari:

Jaana ütles ...

Ilus auto ja veel ilusam müts :)

Anonüümne ütles ...

Sattusin üle tüki aja Sinu blogi lugema, ja mis ma näen...Seat teie peres. Mina juba pea poolteist aastat rahulolev Cordoba omanik, loodan et Sullegi meeldib
(egater)