kolmapäev, 10. oktoober 2007

Esimene maalitund

Hakkasin käima maalikursusel.Terve tänane päev tundsin,et mingi värin ja pabin nagu veidi sees ja mõtted liikusid ikka õhtu suunas.Kuigi oli mul päevalgi toimetamist.Sandra viisin lasteaeda,tuli ikka nuttu jälle.Ent kui 2h pärast järele läksin,siis öeldi,et juba nagu superlaps.Oli alguses nutnud küll,ent siis vaadanud,et see ei aita ja edasise aja oli juba üsna rõõmsameelne.Eks vahepeal tuleb ikka meelde,et emmet oleks vaja aga igatahes täitsa hästi juba.Kui järele läksin,siis tuli mulle vastu rõõmsameelne!!!Sandra.Tavaliselt puhkes ikka haledasti nutma kui mind nägi.Nii et,tasapisi,tasapisi.
Õhtul võtsin siis sammud kesklinna poole.Otsisin üles õige maja ja korruse ning kohal ma olingi.Kokku sai meid 4+juhendaja.Hmm,teate kellega koos ma maalimas end leidsin...Lenna Kuurmaa(Vanilla Ninja juhtliige).Selline armas neiu,siiras ja rõõmsameelne.
Esimese tunni teemaks oli akvarell.Maalisime esimese pildi,saime teada esimesed head ja vead.Jagati näpunäiteid ja nipikesi,kuidas huvitavamat pinda saada.Tegelikult lihtne,ent ega nii lihtsa asja peale alati ise ei tule.Kui akvarelli maalimine tundub kellegile imelihtne,siis teadke-tegelikult ta seda pole.Värvide segunemine,voolamine,kuivamine jm mängivad väga tähtsat rolli.
Igatahes olen ülirahul,et kursusele registreerisin.Ootan põnevusega järgmist korda.Siis juba uued värvid ja uus teema.
Eile õhtul lõpetas mu sokivabrik oma tegevuse(no vähemalt mõneks ajaks küll).Sokid on endiselt mõeldud lapsele,vist on ka tahtja juba olemas.Siin siis mu sokivabriku toodang:

Nüüd teen ühest ütlemata vahva värviga lõngast(Red Heart Lisa Color) lapsele sallkraed.Hakkasin seda eile õhtul tegema.Täna hommikul proovisin lapsele kaela-liiga lai.Seega harutan ja alustan uuesti.
Tasapisi,tasapisi.Ja nii võivadki ideed teoks saada.Ainuke asi,et neid tekib kogu aeg juurde.
Päikest ja julgust proovida midagi uut enda jaoks.!

Pilt on illustreeriva tähendusega.

1 kommentaar:

Jaana ütles ...

Ikkagi peab sellex annet olema ... Nii, et minusugune ei kõlbakax sellisele kursusele ... aga vaheldusex olex mõnus kuskil käia.