pühapäev, 21. oktoober 2007

Maalikool

Unustasin ühe eelmise nädala sündmuse täiesti.Nimelt oli mul järjekordne maalitund,seekord akrüülmaal.Väga head ja mõnusad värvid,ka algajaile.Saab veega lahustada ning sulatada jm.efekte teha nagu akvarellidega.Samas aga paksemalt lõuendile pannes,jääb näha ka pintslitõmme ning meenutab kohati pisut ehk õlivärvigi.Igatahes huvitav.

Järgmine kord siis paras pähkel-õlivärvidega maalimine.Seekord läks mul päris hästi.Juhendaja tõi mu pildi teistele eeskujuks ning näitas sellelt erinevaid häid kohti.Lõpp aga läks kiireks ning teada värk,kiirustades ei tule head.Vaas kunstlilledega oleks võind olemata olla,sest see oli paha,väga paha nagu juhendaja kommenteeris.Järgmine kord aga maalime õlivärvidega sellele samale pildile,seega ehk on see viga siiski parandatav.Igatahes ma väga loodan.Siiani on see ebaõnnestunud lillevaas mu mõtteis.Kõiksugu kanne jms on mitu korda lihtsam joonistada kui lilli.Seda ma tean juba ammu.Kes tahaksid ennast proovile panna,siis soovin julget pealehakkamist.Ka peale teist maalitundi olen südamest õnnelik,et selle tee jalge alla võtsin.
Mõned näited Google otsinguga leitud akrüülmaalidest.Esimese nimi on muideks´´Sunday At Noon´´(see tähendab siis,et just praegune aeg).


Kommentaare ei ole: