neljapäev, 25. oktoober 2007

Veemõnud

Eile oli minu jaoks üks väga lahe päev.Juba eelmisel õhtul pakkisin koti.Hommikul viisin Sandra lasteaeda.Üllatus,üllatus-ta ei hakanudki nutma kui ma ära hakkasin minema.Kusjuures nii ka täna.Ja õhtuti ei taha kuidagi lasteaiast koju tulla.Vat niiviisi.Laps mängima viidud,võtsin suuna Piritale.Täpsemalt siis Pirita Top Spa ujulasse.Ujusin ja võtsin osa vesiaeroobika treeningust.Väga lahe ja mõnus,mis siis,et pärast pikka vahet ei tule kõik asjad välja nii nagu peab.Käisin mõned korrad vesiaeroobikas aastaid tagasi ja väga meeldis juba siis.Nüüd olen täiesti kindel,et lähen veel.Ja ujuda oli ka nii hea.Saunadest me ei räägigi.No tegelikult ikka räägime.Aurusaun on see,mis mulle väga istub.Seal selline paras soojus ja hea aroom.Tunned,kuidas ta sinu sisse sügavale sügavale tungib.Vist eukalüpt vms.Pärast käisin veel tavasaunas ka ja lödistasin dushi all.Ahjaa,pisikese solaariumi lubasin endale ka.Kui,siis esimene kord ikka täispakett.Rahvast oli ka vähe,seega 10points.


Kodus toimetasin kiirelt,tegin süüa ja siis läksin ämmaga koos lasteaeda Sandrale järele.Mõte selles,et ta ka teaks,kust vajadusel lapselast leida.Sandra muidugi arvas,et ei tema taha koju tulla.Suure rääkimise ja kinnipüüdmise peale ma ta lõpuks riide sain.Tulime koju ja mõne aja pärast läksin jälle õue.Nüüd oli maalikursusele vaja minna.Seekord katsetasime õlivärve.Oioi,õlimaal on keeruline,seetõttu ta nii palju maksabki.Kui korra pinna katad,siis parandada saab alles nädala pärast kui see kiht kuivanud on.Paned liiga palju vedeldavat lahust,siis jookseb,ei kata eriti.Ühesõnaga paras mässamine.Kogenumatel muidugi see lihtne.Kõige vahvam on see,et kui endal miskit kohe kuidagi ei taha õnnestuda(mul nt inimese suu),siis juhendaja tuli ja andis paari pintslitõmbega asjale loomuliku ilme.Pilt sai valmis,ent kõigi osalejate piltide kohta ütles juhendaja seda,et kõigis töödes on miskit head ja miskit,mis tahaks nädala pärast(kui värv kuivanud)ületegemist.On jäänud veel 2X korda maalimas käia ja siis ongi kursus läbi.Aeg läheb liiga kiiresti.
Järgmine nädal möödub mul sildi all ´´Sandra sünnipäev´´.Õigel päeval miskit erilist üritust ei tee,sest mul taaskord maalikool.
Hmm,üks huvitav seik eilsest õhtust.Olin kursuselt koju tulnud ning rääkisin elukaaslasega köögis juttu.Istusime akna all laua taga.Vahtisin ringi ning nägin,et õues mu auto eest tuli mingi loom välja ja tahtis maja taha minna.Alguses vaatasin,et miski koer aga siis sain aru,et saba liiga pikk ja kohev ning koon pikk ja terav.Jõudsin elukaaslase tähelepanu ka õue suunata ning teate,keda me nägime.Rebane oli linna eksinud.Teadmiseks,et elan Laagna kanali serval KUMU juures.Kuidas see vaene loom metsast nii kaugele ekselnud on...Igatahes oli ta hirmunud,sest nägi/kuulis kedagi maja tagant tulemast ning jooksis edasi teise maja ette.Muidu me maja taga on kärjääri ümbruses olev tühermaa(võsastik).Siiani mõtlen,et kus ta küll olla võib ja kuidas metsa tagasi saab ja kas üldse saab.


Vat sellised seiklused siis seekord.
Muide,koon lapsele kindaid.Ei jõua neid ühte ja samu iga päev pesta.Lapsed ju mängivad lasteaias ja tahes tahtmata lähevad kindad mustaks.Alustasin täna õhtul ja sain ka kohe valmis.Lõnga ära ei katkestanud,sest tegin nö umbes,ilma modellita.Modell läks varakult magama.Hommikul pistan kindakese kätte ja vaatan,kas vajab ümbertegemist.Igatahes ilusad kindad tulevad,tea kas raatsingi talle lasteaeda kätte panna neid...

1 kommentaar:

Jaana ütles ...

Naudi seda vaba aega, nüüd saad lubada aega iseendale :) Mul veel pikk-piik aeg selle ajani :P