neljapäev, 6. detsember 2007

Jõulune käsitöö

Kõik mu tegemised on mingit moodi seotud jõuludega.
Paar päeva tagasi valmis selline lumepärg:


Täitsa armas ju.Kavatsen endale veel teha,kasvõi ühe.
Paar päeva tagasi küsis tuttav mu käest,et kuule,kas sa päkasusse ka teed.No ei ole teinud.Kuna aga mind nö tagant trogiti,siis jõuluturult ostsin materjali ja eile võtsin ennast kokku ja julgesin proovida.Ütleme nii,et esimene vasikas läks nüüd küll aia taha.Eks ma koonerdasin materjaliga ,no ja ei oska ju kah seda viltimise tehnikat.Mul ei läinud need sussid kokku nii nagu pidid,seetõttu viskasin nad pärast veel pesumasinasse.Kohati augud sees ja teises kohas jälle kõrgemad kohad jne.Aga kaugelt vaatamiseks ja kommi hoidmiseks täitsa ok.Kavatsen veel proovida,sest harjutamine teeb meistriks.Ja tegelikult täitsa huvitav vahepeal ka midagi täiesti uut katsetada ja sedamoodi villamudimist teha.Minu esimesed katsetused:



Eile sain valmis ühe sallkrae jõuluvana kingikotti.Uueks omanikuks mehe vend.Teine sallkrae juba varrastel,kellele see-veel ei tea täpselt,kandidaate mitu.
Teha tahaks veel susse ja ühe mõnusa salli oma vanaemale,kuid kas ma jõuan,eks elu näitab.
Üks pilt minu armsast tütrekesest ka.Tehtud enne teatrisse minekut.

Nüüd aga linna jalutama...

Kommentaare ei ole: