kolmapäev, 19. detsember 2007

Päkapikud toimetavad

Vaatamata rohelisele murule ja mustale mullale toimetavad päkapikud siiski.Eile hilisõhtul palusid nad mul endale abiks olla.Tulemus:

Täna sai esimene pakk üle antud ja esimene kink ka endal saadud.Päkapikk-minu ema käis meil täna külas.Rääkisime juttu,jõime kohvi ja söime võileiba ning keeksi,mille ma hommikul ise küpsetasin.Täitsa hea maius,kindlasti teen veel.Hea lihtne teha,saab ruttu valmis ja maitseb hästi.
Muud uudist nagu polegi.Mis siin nelja seina vahel ikka saab nii väga olla.Tüdruk juba täitsa terve,on taas asjalik ja mässab ringi.Teist päeva on terve päeva ilma mähkmeteta.Aluspüksid jalas ja läheb ise potile kui tunneb selleks vajadust.Päevaunedki aluspükste väel maganud.Ööseks panin eile igaks juhuks mähkmed.Aga ära võttes peab tõdema,et ega seal nüüd eriti midagi sees ei ole.Väga positiivne ju.Tore,et ta ise seda kõike teeb,ma ei pea üldse meelde tuletama,et vahepeal võiks potil käia.
Homme ehk pistame oma nina veidikeseks õue ka.Reedel läheme minu teisele vanaemale külla,ta pidi meid ootama.
Sõber helistas täna Soomest ja lubas jõuluks koju tulla ja meilegi külla tulla,pidi igatsema me järele.
Maale pean ka ühel päeval minema,mul seal käbidega oksad valmis pandud.Natuke ehin veel kodu ka täna.Võtsin ühe kotitäie jõuluvidinaid kapist välja ja lähen nüüd uudistama,mida see kott sisaldab.Ei mäleta vat,terve aasta pole ju neid näppinud.

4 kommentaari:

Gixy ütles ...

Mul õnneks vähe jh,9le inimesele.Esimene juba üle ka antud.

Gixy ütles ...

Ups,valetasin,10 inimesele tegin kingi.Kapis 11kinki :D

Jaana ütles ...

meie teeme sel aastal vaid lastele ja teised saavad midagi väikest... rahakokkuhoid :P

Gixy ütles ...

Ega minulgi on sellised väiksemad sümboolsed kingitused.Lapsele sai vaid üks suurem asi(mäng)ostetud,mida ammu igalt poolt otsinud olen.Sandra oli ka ainus,kellele 2 kinki tegin.