neljapäev, 20. detsember 2007

Üle pika aja taas õue!

Sandra on juba mitu päeva täitsa enda moodi.Seedimine on veel sutsu nässus aga panen selle antibiootikumi süüks.
Täna hommikul panime riidesse,võtsime näppu mõned ümbrikud jõulukaartidega ning ühe pakikese ja läksime postkontorisse.Sandra räägib kogu aeg,et vaja postkontorisse minna.Mul on seal viimasel ajal tihti käimist olnud ja ju talle seal siis meeldib.
Kui asjad postitatud,siis sõitsime poodi ja ostsin kaks suurt kilekotitäit vajalikku söögikraami.Seejärel keerasin autonina kesklinna suunas.Mu piparkoogivormid olid vanaema juures.Kuna aga ema meile eile muuhulgas ka piparkoogitaignat tõi,siis pean hakkama vist piparkooke küpsetama.Hihii,olen mitu aastat sellest eemale hiilinud,laisk nagu ma vahel olen.Nüüd aga materjalid olemas ja väike abiline ka,peab tegema.Kas just täna....täna küpsetan valmis uue keeksi,et see siis homme minu vanaema juurde külla minnes kaasa võtta.
Tundub,et pean hakkama veel üht jõulukinki tegema.Kuna sõber andis teada,et tahaks meid jõulude ajal näha kui Eestis käimas on,siis oleks ju tore midagi enda tehtut talle pihku pista.Tean,et talle meeldib,ta oskab mu kätetööd hinnata.Selle üle on mul ainult hea meel.
Muide,täna koju tagasi tulles,leidsin esikust ühe paraja pikkusega kuusepuu.Päkapikud vist vahepeal käinud...
Õhtul siis paneme kõik koos kuuse üles ning riputame elektriküünlad ka lapse tuppa meeleolu looma.Eile riputasin ühed enda magamistuppa ja siis ta nii vahvalt lesis meie suure voodi peal kõhuli,käed põsakil ja ütles kohe mitu korda-nii ilus.Täna ostsin poest ühed jõulutuled veel.Sandra viis nad kotist otsejoones oma tuppa lauale õhtut ootama.Leppisime kokku,et kui ära magab ja õhtu tuleb,siis paneme küünlad üles.Söi kõhu lõuna ajal täis ja kadus köögist.Natukese aja pärast läksin piiluma,et mida ta teeb.Ta oli ilusasti riidest lahti võtnud ja sättis end magama.Nii tubli.
Mõnusat saabuvat jõuluaega!

Kommentaare ei ole: