pühapäev, 2. detsember 2007

Nagu mul plaanis oli,tegin korda oma käsitööpaberid.Oeh kui palju mul neid on.Kas neid kunagi ka vaja läheb? No aga ega ma saa siis neid ära ka visata.Pisut koli peab ju ikka olema..ihii.Aga kaustadesse said nad pandud ja veidi grupeeritud,nüüd hea vajadusel nn raamatut sirvida ja sahtlis kh asjad kenasti kaustadena seismas,pole enam sellist totaalset korralagedust paberilehtede näol.
Valmis said mu teised käpikud.Pilti ma aga igaks juhuks siin praegu eksponeerima ei hakka.Äkki juhtub kingisaaja neid nägema.Igatahes megasoojad said.Peale jõule siis panen pildid üles.Hmm,peangi minema kohe pildid ära tegema.Muidu võib juhtuda,et lähevad enne päkapikkude kätte kui mul tuleb meelde need jäädvustada.
Eile käisime suvilas.Küll seal oli ilus ja mõnus.Parajalt paks lumekiht kattis maad.Küll see tegi me neiule rõõmu.Tatsas aga lumes ja lükkas oma pisikese lumelabidaga seda siia-sinna.Vahepeal kukkus käpuli(meibi isegi meelega) ja siis sai palju nalja,mõnus ju.Riideid ka parasjagu,Sandral oli tükk tegemist,et püsti saada.Siis sõidutasin teda kelguga mööda teed.Jooksin,siis saime kelgule suure hoo sisse.Sandrale meeldis, nägu oli naerul.Ütles,et emme jookse veel.No palju ei saand,palav hakkas.Tegelikult läksime maale seetõttu,et viisime sinna veidi saunapuid.Fotokas oli mul ka kotis aga suures mölluhoos ei tuld meelde seda sealt väljagi võtta,millest mul nüüd tsipa kahju.Oleks saand selle ilusa lumise suvilamaja ja hoovi kinni püüda pildikasti.Täna ju juba sulab ja jälle tuleb see löga.See on vastik.
Reedel käisime minu isa juures maal.Ka seal olime õues ja lapsed(Sandra ja Mari-Ly) said lumega mängida ja kelguga sõita.Toas mängisid nad ka.Mario tuli ka pärast koju ja sai kh kampa lüüa.Väike tants:



Täna sõitsime bussiga kesklinna ja olime mõned tunnid minu vanaemal külas.Pärast tuli Margus meile autoga järele ja viis koju.Nüüd Sandra magab päevaund ja emme surfab internetis.Õhtul alustan uut kudumit,mis plaanis samuti kingiks teha.

1 kommentaar:

Jaana ütles ...

Ma ei teadnudki, et nad tantsu lõid :P