kolmapäev, 19. märts 2008

Porr-porr

Olen mitu päeva natuke vangis olnud nö.Laps nohune pisut ja seetõttu lasteaiapäevadel kriips peal,mis teeb teda õnnetuks.Nädalavahetusel olime enamuse ajast kahekesi,sest Margus käis mu ema juures kõiksugu asju üles panemas(lülitid,lambid,nagi jne).Et meil huvitavam oleks,ostsin meile uued akvarellvärvid,mis me ka pühapäeval ära proovisime.Lapsel muidugi eriti püsivust pole ja kaua ta pintsliga ei tegutsenud.Hakkasime päikest joonistama.Temagi rääkis,et päike ja päike aga kui ta pilt valmis sai,siis ütles,et see pidi kutsude maja olema.Pilt sai enne vanavanaemale viidud kui jõudsin sellest pilti teha.Üldiselt oli see üks suur plärakas oranzi värvi,millel mõned laigud teiste värvidega sees.Minagi plätserdasin 2 pildikest:
Esmaspäeval olime terve päeva kodus.Õmblesin.Tegin Sandrale suvilasse teki:
Valmis sai ka eelnevalt õmmeldud tekikoti juurde samasugustest kangastest padjapüür:
Esmaspäeva õhtul aga tuli mul tahtmine heegeldada.Mul tegelikult see lõngajääkidest nukutekk veel pooleli,ent mõttes oli midagi muud.Kuna munadepühad tulemas ja loodetavasti ka kevad(ära tüütab see ilm,mis meil on),siis inspireerivaks kollane värv ja hakkasin kevadist linikut tegema.Vihjeks:
Natuke kehva pilt aga ei hakka uut ka tegema.Kui ükskord valmis saab,küll siis teen.
Tahaks teha veel igasugu asju,ent see kodus istumine ja sellised hallid ilmad tekitavad väsimust ja mõtetes teeks oioi kui palju,tegelikkuses aga...Eks püüan ennast parandada,lihtsalt pole nagu erilist tuju ja tahaks nuriseda ja poriseda,vat selline tuju on.Käisime küll täna mu ema juures tunnikese,ent ikka kuidagi igavavõitu.Hea on kõiges selles ilma süüdistada eks.Mul vist kevadväsimus ka kõigele lisaks.Särts on kuhugi luku taha pandud.Mehel ka tööl kiired ajad,kuna enamus haiged ja kodus poriseb ja on omaette,eks seegi teeb tuju kehvaks.Saan aru,et ta väsinud aga ikkagi.Eile lihtsalt panin õhtul riidesse ja läksin selle plögase ilmaga õue jalutama üksinda.Mõnus oli.Käisin Selveris ja ostsin lapsele uue puzzle ning panni plastmassist juurikatega.Pärast joonistasin papile pliidiplaadi ja tegime sorteerimiskuubiku ühest küljest pannile pliidi,et saaks küpsetada.Tundub,et läheb peale küll.Homme viin Sandra teise vanaema juurde paariks tunniks,et saaks ise oma töid teha.Meile mõlemale vaheldus.Teine vanaema sõidab meil pühapäeval sanatooriumisse puhkama,oh,küll tahaks ka.Pole saanud enam ujumaski käia,kuluks seegi ära.Järgmise nädala teisipäeval lähen opile,kaua ma sellest taastun,kes teab.Igatahes kõiksugu veemõnud jäävad küll teadmata ajaks ära.Kardan seda teisipäeva aga iga päevaga tuleb ta lähemale.Eks see ka on üks mu tuju rikkuja.Oh.
Ja nüüd panin last ka juba teist päeva järjest u 2h päevaunne.Siblib ringi,voodis ei püsi,enne jääb emme magama kui laps.Lõpuks saingi nii,et viisin meie suurde voodisse ja heitsin ise ta kõrvale pikali.Nüüd aga ei saa miskit toimetada ega teha,sest ei või ju eriti müra teha,ei taha tema und häirida.
Teate,mulle on väga hakanud meeldima seriaal ´´Grey anatoomia``.Südamlik ,põnev,kurb jne.Täna hommikul sain internetist teada,et üks patsient sureb järgmises osas.Vaatasin You Tubest lõiku ja nii südamesse läks.Meeldis see tegelane.Ma ei tea,mis mul täna viga on.Aga kel huvi,vaadake ise järele,video SIIN Hoiatus-kurb on.

Kommentaare ei ole: