kolmapäev, 5. märts 2008

Vanad tööd

Täna mõtlesin,et eksponeerin oma vanu töid,et natukenegi blogisse käsitööhõngu tuua.Asjad olid mu ema juures ja ega ma mäletanudki,et kunagi sellised asjad kudunud olen.Nüüd aga ma enam neid niikuinii ei kanna,seega lähevad heategevusse,st viin Humanasse,kes loodetavasti need abivajajatele edasi toimetab.
Kõige peenem ja suurem töö:
peenikeste varrastega kootud maavillane kampsun,mis sai kunagi endale tehtud.


Siis sallid,mille kallal kõvasti vaeva sai nähtud.Mäletan selgelt kuidas heledama salli jaoks kalli lõnga ostsin,mis tollal oli nii pehme nii pehme ja oioi kui mõnus.Muster meeldis samuti väga väga,seega olin oma toodanguga megarahul.

Ka kindad sai mõned paarid kootud.Need on kohe kindlasti minu tehtud:

Need paarid aga vist on minu vanaema tehtud.Peen käsitöö,palju vaeva nähtud.


Olid ajad,olid talved.Siis läks selliseid asju ikka rohkem vaja.Alles hoidma ma neid ei hakka,kui tarvis,küll siis pean uued tegema.Loodan,et kellegi käed,mis praegu külmetavad,on peagi soojas.

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

AGA need rohelised on siiski minu kootud kindad :)

Gixy ütles ...

Vat kui tore,et tegija tuvastatud,mulle tundus ka,et minu kätetöö nagu pole aga et need rohelised kuidagi jube kitsad ja sellised natsa lopergused,et nagu pole ka vanaema tehtud a vat sind ma ei osanud küll kahtlustada kallis õeke.