neljapäev, 27. märts 2008

Veel lund

Terve eilse päeva muudkui sadas ja sadas ja autod vajusid aina sügavamale lumme.Öösel tegin aknast ühe pildi:
Hommikul nägi majaesine välja selline:
Pildi pealt ei saa arugi,et lund tegelikult ikka täitsa paks kiht.Iagatahes juba 2 päeva on autod vahelduva eduga me maja ees lumes kinni olnud.Absoluutselt mitte keegi pole majaesist autoplatsi puhastanud.Võtsin siis selle täna plaani.Kui keegi ei tee,siis peab ise tegema ja tubli olema.Panime riidesse ja läksime õue.Lõua sidusid sooja salliga kinni,et mu kandiline lõug külma ei saaks.Sandrale andsin kätte laste lumelabida ja endale võtsin suure.Natuke saime õues olla ja kohale jõudis mu vanaema,kelle me endale täna külla kutsusime.Muidu meil siin kahekesi igav ju.Sandra sai siis vanaemaga ringi jalutada kuni mina lund lükkasin.Oi kui palju seda oli.Puhastasin sõidurada maja ees ja tegin 2 parkimiskohta lumevabaks.Lisaks kaevasin vabaks meie 2 autot.Sain u 1,5h hoogsat tööd teha kui Sandra tuli ütles mulle,et emme,lähme tuppa.Kui laps tahab,siis peab minema.Kiirelt sõime ja siis sai Sandra vanaemale oma uusi mänguasju näidata ja temaga mängida.Mina pesin nõud ja panin uuesti riidesse ning käisin ära poes ja postkontoris.Sall kõvasti endiselt kaela ja lõua ümber.Täna käib mu suu juba rohkem lahti ja selle tulemusena avastasin,et kinni õmmeldud haav on ikka jube pikk.Ulatub mitme hamba võrra ettepoole.Igatahes läheb paranemine väga kenasti mu meelest,tunduvalt paremini kui eelmine kord.Siis olin ikka põrguvaludes mitu päeva.
Kuna enesetunne ok,siis olen üsna tegev.Eile lõikasin lapsele värvipaberist lillekesi ja lillede kroonlehti.Näitasin siis ette ,kuidas lilli kokku kleepida ja koos saime valmis sellised pildid:
See kribu-krabu töö on enamuses minu tehtud,sest lapsel kadus selleks ajaks juba püsivus ja huvi.Lilled aga enamuses tema töö.Igatahes kui meil eile issi koju tuli,siis jooksis laps talle kohe oma tööd näitama.Issi arvas,et väga ilus pidi olema.Mulle ka meeldib väga.
Täna täienesid mu lõngavarud puuvillase lõnga näol.Mõttes on mõned suvemütsid valmis teha.Mõnus õhtuti teleka ees nokitseda ja tahan ükskord selle heegeldamise ka nii käppa saada kui mul kudumine on.Heegeldades juhtub vahel,et käed muutuvad kuidagi kangeks.Olen alati rohkem kudujatüüp olnud,ent heegeldamine on ka vahelduseks mõnus ja tahan sellegi käppa saada.Vaatasin oma puuvillaseid lõngasid ja otsustasin neist ühed müüki panna,sest kõiki ma ju niikuinii ei jõua ära realiseerida.Ehk saab keegi endale vajaliku materjali suvise topi vms tegemiseks.Oksjon asub SIIN.
Selline lõng siis:
Ok,aga nüüd tasuva tegevuse juurde.Nimelt saabus mulle hommikul mitu lehekülge tõlkimist.

Kommentaare ei ole: