teisipäev, 29. aprill 2008

Mitte just kõige parem algus

Esmaspäeva hommikul läksime juba peale kella 9 õue,et hakata Murastesse mu isa juurde sõitma.Auto juures aga selgus tõsiasi,et niiviisi ei saa me küll kuhugi sõita.Nimelt oli auto tagumine rehv pooltühi. Kiire kõne elukaaslasele ja hakkasin vaikselt ohutulede vilkudes kummitöökoja poole veerema. Õnneks oli rehvis veel miski õhunatukene sees,et sai tasakesi sõita. Kummitöökoda,kuhu läksin on kohe Marguse töökoha juures.Margus aga arvas,et laseb mulle õhku juurde ja mingu ma ikka ta sõbra juurde,kes reedel valuveljed alla pani ja seega ka rehvidega tegeles.Hea oli,et sinna läksin.Oligi nendepoolne viga.Nad olid ventiilidesse pannud uhiuued ventiilinõelad,ent näe....üks neist lasi õhku läbi ja niiviisi ta kahe päeva 3 päeva jooksul tasapisi tühjenes.Pandi siis uus ja maksma ei pidanud ka midagi.Mujal oleksin ju maksnud.
Lõpuks jõudsime siis ka Murastesse.Tegime Jaanale ja Mariole ja Mari-Lyle üllatuse.Nad nimelt ei teadnud,et me tuleme. Lapsed said hoovis ringi joosta ja liivakastis mängida ja kiikuda ja batuudil hüpata.

Pärast läksime tuppa sööma ja kui kõhud täis,siis ärkasid pisikesed ka ülesse. Pisem oli nii vahva,vaatas ja naeratas ja jutustas.Sandra kiigutas hälli ja tegi talle pai.
Pärast arvas,et selle tita võtame me koju kaasa. Jaana arvas,et ta võiks anda küll aga Mari-Ly ei lubanud. Ma küll ütlesin,et kui ära tüdineme,toome tagasi aga tüdruk jäi meid imeliku näoga vaatama.Kodus rääkis Sandra issilegi,et meile ei antud titat kaasa.Et oleks vaja olnud küll.
Täna läks Sandra hommikul lasteaeda,ent ta tundus mulle juba hommikul selline kahtlane ja kui sain oma käigud sõidetud,läksin talle järele(u kl 12).Üks silm on poole väiksem ja ajab pläga välja.Põletik sees,st nohu on jälle silma löönd.Iseenesest nohu nagu nii väga polegi.Nüüd murran siin pead,mis ja kuidas temaga homme teha.Neil ju homme lasteaias pidu,eks vaatan,kas viin ikka kohe hommikul või viin peo ajaks.Riided said ju valmis õmmeldud ja neist nii kaua räägitud,kahju kui jäävad kasutamata.Apteegist ostsin silmatilkasid,ehk aitavad ruttu. Aga siin siis minu täna valminud kokamüts ja põll.Kui tüdruk üles tõuseb siis paneme kõik riided selga ja teeme kogu komplektist pilti ka.
Kui telekat hakkan vaatama,siis teen heegelmütse ka edasi,mis mul pooleli.Jah,mul neid lausa mitu tükki korraga käsil.Tahtsin Mariole ühe teha ja Mari-Ly arvas,et temal oleks ka sellist vaja.Pidavat nagu printsessimüts olema.Eks ma siis üritan kui aega saan ja lastakse.

Kommentaare ei ole: