kolmapäev, 16. aprill 2008

Ammune asi ja uued kogemused

Üks ammu alustatud asi hakkab lõppude lõpuks vist valmis saama.Vähemalt lõpp juba natukene paistab.Jutt on fotoalbumist.Juba miski aasta tagasi tekis mõte,et pean ikka oma lapsele ühe titefotodega albumi ka tegema.Tänapäeval ju pildid kõik arvutis,ent vahel võiks ju ka albumit sirvida(mulle tegelikult see variant meeldib).Album sai ammu ostetud ja piltide väljavalimine sellest tohutust pildihunnikust samuti alustatud.Kuna see aga aeganõudev jne.,siis oli vahepeal unarusse jäänud.Nüüd kui kodus istusime,võtsin uuesti kätte,valisin 200 fotot välja ja täna viisin ilmutusse.Esmaspäeval saan kätte ja siis pean veel ühe suure töö ära tegema.Nimelt,fotod tuleb järjekorda seada.Siis ongi valmis.
Täna palus sõber abi,njah,tegelikult rääkis sellest juba paar päeva tagasi.Tal oleks nimelt vaja oma uuest korterist lammutustööde tagajärjel tekkinud praht prügimäele viia.Kuna ta enda autol on elektriga miskit nässus ja järelkäru tuled ei hakka tema auto taga põlema,siis on vaja mõnd muud konksuga autot.Minu autol on veokonks küljes.Ma pole iial enne järelkäruga sõitnud.Hommikul sõitsin mehe töö juurde ja ta haakis mulle käru järele.Sõitsin tasa ja targu sellega Kadriorgu.Tühja käruga sõita pole keeruline...nagu ikka.Täislaaditud käruga aga hoopis midagi muud.Varsti helistatakse ja siis lähen proovin.Vaja Kadriorust Paljassaarde jõuda.Närv sees,sest Margus hoitatas,et kohalt ei saa minema ja kui vaja,siis kohe pidama ka ei saa..asi ju raske.Tagurdamisest ma ei räägigi.Uuh,loodan,et kõik läheb hästi.Õhtuks mul siis üks uus kogemus taas juures.Sõber tuleb ise kaasa ja kui vaja,sõidab ka aga tahan enne ikka ise proovida.Tunne on mul momendil küll nagu oleks eksamile minek.
Mis siis veel.Ahjaa,mõni minut tagasi tegin broneeringu leheküljel www.tallink.ee
Lähen kiikan põhjanaabreid 2.mail.Tuttav kutsus soodsale päevakruiisile Tallinki uue laevaga Superstar.

1 kommentaar:

Jaana ütles ...

mõnus, saad kodunt välja :)