pühapäev, 13. aprill 2008

Järjekordne heegelmüts vol.2

Tundsin juba neljapäeval ja reedel,et minu tervisega pole just kõige paremad lood.Laupäeval olin täitsa siruli,pea paks otsas,silmad vesised ja nohu tegi olemise õudsaks.Nii ma siis istusin ja vaatasin telekat enamuse ajast.Vahepeal sai õues jalutamas käidud ja magatudki.Kuna nädalavahetusel kuskil seekord ei käinud,jäi aega heegeldamiseks.Sinine müts sai vaevu valmis kui hakkasin juba järgmist tegema.Tegin samasuguse.( Laps juba natuke tüdinud mu nõudmistest kogu aeg mütsi pähe proovida :P )


Kui keerata mütsil nokk üles,saab teda sellisena kanda:

Tahaks veel neid teha,ent eile küsis laps oma paljast trolli silmitsedes,et miks temal riideid pole.Lubasin siis riiete tegemise sellele pisikesele tegelasele plaani võtta.Eks ma nüüd siis mõtlen,mida järgmiseks ette võtan.Täna mul olemine juba normaalsem,nohu ja köha muidugi alles,ent homme ehk veelgi parem.Täna sai isegi kõiksuguseid toite valmistatud...

Kommentaare ei ole: