teisipäev, 29. aprill 2008

Silmapõletik

Laps ärkas päevaunest ja silm täitsa paistes ja punane ja ajab pläga välja.Nii palju siis pidusse minekust.Mul on niiiiii kahju nagu oleks endal minemata jäänud.Kuradi salakaval nohu ma ütlen,oli seda nüüd vaja ja just veel sellel nädalal.OEH...
KOLMAPÄEV: käisime täna hommikul silmaarstil ja ongi silmapõletik,st nohu on silma läinud ja tänaseks siis juba mõlemas silmas.Saime retsepti ja ostsime vajalikud silmatilgad,mida me nüüd 5X päevas 2 tilka mõlemasse silma peame panema. See panemine on muidugi ooper omaette,ega see ju ei meeldi.Vahepeal laps arvab,et poleks nagu ikka vaja panna,enamjaolt õnneks saab aru ja laseb.Eile õhtul tohtis näiteks vaid issi panna.
Reedeks lapsehoidja ka olemas,mul ämm oli lahkesti nõus juba hommikul kl 7 meile tulema.Mina selleks ajaks juba läinud ja Margus saab siis ka õigeaegselt tööle minna.Siis toimetavad nad mõnda aega siin ja siis lähevad vanaema juurde.Tore,mul oli juba täitsa mure,et mis reedest saab.Ei tahaks nagu reisi ära jätta.

1 kommentaar:

Jaana ütles ...

Kurb:(
Junsul jäi ju eile nukutearisse sõita ära tänu selle.