kolmapäev, 21. mai 2008

Lõngatuur

Hommikul käisin mehe töö juures.Viisin oma rullikad õlitamisesse ja mul pesti auto puhtaks.:D
Siis maandusin Ülemistes.Tegin sisseoste.Toidukraam,raamatud ja sünnipäevakingid näppude otsas,astusin tagasi auto poole.Üks banaan suhu ja suund turule.Seal sorteerisin ja lappasin ja keerutasin lõngakotte näppude vahel ja valisin endale väikese hunniku välja.Kas mul neid nüüd just vaja on aga.... Igatahes sinna Idakeskuse käsitööpoodi ei hakanud täna enam minema,jätan teiseks päevaks.
Minu saak(vasakul puuvillased ja puuvillase sisaldusega,paremal pool muud mudru):

Nüüd mitu riiulit ja kapi otsas suur kast lõnga täis aga kui tegema midagi hakkad,siis nagu ikka ei ole seda õiget.Ja loobuda ei tahaks ka nagu eriti millestki,sest äkki läheb vaja(naerukoht).
Natuke siin veel toimetan ja siis kartuleid koorima ning peagi õue.Jalutan lasteaeda,ilm ju ilus. Õhtul taas heegelnõela taha,mul nagu sõltuvus juba.
Madekas: teie pere uued mütsid-

Muide,mul on selline taramtaraa tunne täna,st meel rõõmus,tuju hea.

2 kommentaari:

Gixy ütles ...

Minu tubliks abiliseks on heegelnõel nr.2,5,see on selline paras nii peenemale kui sutsu jämedamale lõngale.Kui tal võimas mootor oleks,siis oleks neid mul meibi juba topeltkogus.Niigi istun õhtuti liiga kaua tänu sellele üleval.

Anonüümne ütles ...

väga lahe!juunis saab juba pähe ka proovida:D
madekas