teisipäev, 27. mai 2008

Pipi tuleb....

Mõned päevad on blogimisse vahele jäänud.Olen küll mõelnud sellele,aga täna siis võtsin end kätte.
Olime mõned päevad maal olesklemas/tegutsemas. Ilmad olid küll päiksepaistelised,ent ääretult tuulised ja see tuul rikkus kõik ära. Sai rohitud ja mängitud ja isegi sutsu päevitatud ja saunas käisin ka kohe kahel õhtul(mm,kui mõnus see viimane asi oli).
Abiline oli meil ka loomulikult olemas,küll aitas mulda tõsta,küll istutas lilli,küll kastis.
Et siis selline koht,kus ma vahepeal olen:

Lisaks õue ja igapäevatoimetustele tegin valmis järjekordse suvemütsi,järjekorranumbrilt 14.
Alustasin veel teist identset mütsi,mis suuruselt natukene suurem,et siis uus omanik saab valida,kumb paremini istub.Need lähevad vennale-õele:
Tegin/komplekteerisin lapsele Pipi kostüümi,sest homme tuleb päris Pipi lasteaeda lastega mängima.Eile proovisime komplekti ka selga.Parukas paneb asjale punkti,hea inimene laenas meile.Oleks saanud ise ka osta,vaatasin,et Selveris see müügil hinnaga 169.-(päris krõbe).
Laps imetles ennast peeglist ja nägu tõmbus naerule:
Selline siis meie kaval Pipikene:
Homme teen lasteaias rohkem pilte ja üritan mõnel vabal momendil siis neid siiagi lisada.Nüüd aga mõtsi lõpetama,et saaksin selle homme üle anda.

1 kommentaar:

P6rgukiz ütles ...

Nii lahe Pipi :) Täitsa sarnane kohe, parukas teeb imet :)
Kle saada mulle mail (kuna ma ei tea Su maili, selle jaoks :P) p6rgukiz@hot.ee peale ja siis ehk homme/ülehomme ma scannin pealae õpetused ära ja saadan Sulle e-posti, kui tahad neid kübara omi :)