laupäev, 27. september 2008

Laadatatud

Hommikul ärkas terve pere juba enne kella 7.Kõigil omad toimetused plaanis.Issi läks pooleks päevaks tööle,mina laadale ning Sandra arvas,et tal oleks varahommikul vaja multifilme vaadata.Ärkas aga nii vara,et laupäevahommikused multifilmid polnud veel alanud.Sellest polnud aga miskit,sest vanaema tuli uksest sisse.Sandra nii vahvasti ütles,et aga õues on ju alles pime.Sellega ta siis mõtles,et kuidas vanaema pimedas tuli. Sandra oli tubli laps ja käis vanaemaga Kadriorus ja mere ääres jalutamas ning magas kenasti ka lõunaund.
Minu laadapäev oli väga rahulik.Huvi üsna tilluke ja müük kehva.Enamasti jalutas laadal ringi selline 40- seltskond. Päev oli aga mulle kasulik hoopis seetõttu,et sain kahe mesimummu mütsi toorikud valmis.Naabrid imestasid,et nii ruttu neid teen.Tegelikult oli plaanis ja tellitud vaid üks aga see sai poole päeva peal valmis ja kuna materjali oli,alustasin ka teisega ning jõudsin ka lõppu.Ehk saab siis ka minu lapsest mesimumm.
Täna hommikul kui ämm tuli,teatas,et oli juba varahommikul värske ajalehe ka ostnud.Ja ostis täitsa õige lehe,nimelt Eesti Päevalehe(muidu mina isiklikult seda kunagi ei osta).Tegime lehe kiirelt lahti ja leidsime seal oma lapse pildi.Kui me Kadriorus sellel tuledeõhtul jalutamas käisime,siis üks fotograaf pildistas Sandrat ja ütles,et äkki pannakse lehte.Pandigi.Muidugi kui ei tea,kes on ja ei oska otsida,ega siis ära tunne,sest pilt nö liikumise pealt tehtud.Saatsin oma emale-isale sõnumi,et nende lapselapse pilt on ajalehes.
Ega muud uudist polegi.Homme oleme niisama ja ehk saame lasteaia tarvis ühe projekti ka ära tehtud.

Kommentaare ei ole: