pühapäev, 7. veebruar 2010

Veebruari algus

Sujuvalt tuli siis järgmine talvekuu. Täna käisime pisut jalutamas ja kelgutamas, kuigi tegelikult olen ma tõbine. Külmetasin töö juures, sest ruumid on jahedad ja kui ühe koha peal enamus ajast istud, siis poeb külm naha vahele ja varvastesse. Mul oli küll mitu kihti riideid ja sokke a juhtus see kahjuks ikkagi. Reede hommikul juba tsipa tundsin a läks kiirelt üle. Eile siis turtsusin ja silmad ja nina sügelesid jne. Täna hommikul oli juba puhta hull olla ja turtsumine ning kaela suurenemine tuntav. Prr, tea kas peaks arstile minema end näitama. Kui mina külmetan, siis lööb see mul ikka kurku. Eelmine kord oli perearsti juures Sandra arst vastu võtmas ja vaatas ka minu suhu, võeti proov ning saadeti mind nö lõikusele. Keskhaigla nina-kõrva-kurgukliinikus sellesse nii kriitiliselt ei suhtutud, aastas korra haige olla pole ju teab, mis katastroof. Ju see on siis lihtsalt minu nõrk koht.
Vaatan, mis olemine mul siis homseks on. Tööd hetkel palju ja suured tellimused pooleli ja lõpule jõudmas. Ei ole võimalik haige olla.
Nädalalõpp oli meil üsna tihe ja tore. Reede õhtul käisin Sandral lasteaias järel ning pakkusin ühele lapsevanemale hommikupoole välja, et võtan tema tütre ka kaasa, et tuleks meile külla õhtul. Mõte neile meeldis. Ka teine lasteaiakaaslane tuli õhtul meile. Tema emme-issi said siis teatrisse minna. Ma ise ükskord pakkusin välja, et kui vahel vaja, siis küsi, võtan ta lapse meeleldi mõneks tunniks meile. Tüdrukutel oli lõbus ja nii tore on neid jälgida- juba sellised suured ja asjalikud. Lapsed ise jäid ka väga rahule. Ka mul oli mõnus, ma eriti neid ei torkinud, sain rahulikult omi asju teha ja olla.
Laupäeva hommikul läks Sandra issiga külla ühe tuttava ja ta poisi juurde. Veidi oli oldud koos toas ning siis jalutati lumelinna, kus lapsed said liugu lasta ja ronida. Laupäeva hommikul helistas selle sama ühe tüdruku ema, kes reedel meil oli. Ta tuttava laps oli haigeks jäänud ning ta sai ootamatult 3 piletit Lotte etendusele. Pakkus välja, et ta oma lapsega läheb ja võtab minu lapse ühes. Vahva. Etendus kestis kaua-18-20:30 aga lapsed oli väga ilusasti vastu pidanud. Ju siis oli huvitav. Sandra saabus kella 21 ajal. Tõsteti autost välja ning tuli ise maja juurde, valis korterinumbri ning ma tegin siis toast talle trepikoja ukse lahti. Ise muigasin veel Margusele, et vaata, meie laps tuleb ise koju. Nii asjalik. Sandra sai uksest sisse ning kukkus õhinal rääkima, mis etenduses oli olnud. Polegi ammu näinud, et mõni asi teda nii õhinasse on ajanud. Igatahes lapsele väga meeldis. Ka minule kulus see paar tundi vaba aega ära. Olin nädala alguses ostnud Michael Jacksoni DVD, ent polnud leidnud sellist õiget aega, et seda vaadata. Panin plaadi mängima, limpsisin head veini ning nautisin. Enne mulle Jacksoni looming väga meeldis. Nüüd aga meeldib veelgi enam, sest filmis nägin, millise pühendumuse ja tänu ja südamlikkusega ta kontserdiproove tegi. Oi kui ilusasti ja puhtalt ikka ta hääl kõlas ka tavalises proovis. Ta tegi muusikat täie südamega, suhtus oma kaaslastesse suurima headuse ja tänulikkusega. No tõesti. Tänas muudkui ja kallistas oma tantsijaid jne. Uskumatu, täielik respect. Ma täiega nautisin seda filmi. Kel veel ostmata aga oli/on Jacksoni fänn- soovitan seda DVD soojalt, väga soojalt. Selveris praegu nt soodushind 199.- sellele ! Kindlasti vaatan seda lähiajal uuesti, see on nüüd mu reliikvia, mida ma käest ei anna.


Täna siis koristasin ja päeval tegi Sandra lasteaiakaaslase ema ettepaneku, et läheks tunnikeseks jalutama ja kelgutama lastega. Alguses mõtlesin,et ma ei lähe aga siiski tegin seda, sest värske õhk mõjub nohule hästi. Tõepoolest- õues oli nagu kergem ja parem olla.
Eile õhtul avastasin,et Sandra on lisaks üldpikkusele, visanud nii paar cm ka jalgadesse, st jalanumber on ootamatult suurenenud. Nüüd kui tervemaks saan, pean minema mööda poode kammima, sest väikesed on kõik kingad ja botased. Ning kuna meil elamine linnas ja maal, siis soovitavalt oleks jalanõusid vaja ikka topeltpaarid. Lasteaeda ju ka veel... Oh, ei lõpe iial ka need tegemised.
Mõned õhtud olen siiski saanud pisut hingata ja valmis sai lapse palvel müts nukule. Pildil siis kõige all väikelapse müts, siis beebimüts ning siis nukumüts:


Peaks veel nukule riideid tegema. Saavad ruttu valmis ja lapsel ka hea meel. Ühtlasi saab lõngajääke veidi ära kasutada. Näis. Tegelikult peaks ühe tellimustöö vahepeal valmis tegema, muidu jõuab enne suvi kätte:P

3 kommentaari:

Jaana ütles ...

Oo, see oli see film, mis mul kinos nägemata jäi. Tänud info eest, ma ei teadnudki, et see DVD-l on. Kindlasti lähen ja ostan endale :)

Sina ära kylmeta ja vajadusel ravi end ikka. Töö pole jänes, mis ära jookseb :P

tervisi!

viki ütles ...

paipai,,ravi ennast...
Aga see film oli parim, meie tulime sõbrannaga (kinkisin selle piletid talle esilinastusele sünnaks) kinos välja veel kurvemana ja segaste tunnetega, sest seda nähes tõdesid millest maailm ilma jäi...see comeback oleks kindlasti uus algus olnud! Kinos tekkis kõigil kontserdi tunne, niikui laul läbi oleks tahtnud plaksutada :D

viki ütles ...

Ahjaaa...see sõbranna asi...see on nii vinge. mul koguaeg on kutt siin sõbrannaga (ka öösel) või tema juures. see on hea võimalus lastele :)