pühapäev, 14. märts 2010

Duubelhaiged ....jälle

Sandra sai nädala ja 1 päeva lasteaias käia ja esmaspäeva õhtul kurtis, et kurk koledasti valutab. Nohu ja köha käisid sellega kaasas ja siis läks veel silm punaseks ja hakkas pläga välja ajama. No tere tore. Käisime silmaarstil ja perearstil ning kirjutati silmatilgad ning ma palusin endale haiguslehe.Reede õhtul tundsin,et mul on jube külm olla ja kurk oli juba hommikul imelik. Ka laupäeva hommikul andis kurk veidi tunda aga ma ei teinud sellest eriti välja. Õhtul taas megakülm ja kraadiklaas näitas väikest palavikku. Siis hakkas palav, palavik tõusis. Nüüd on kurk megavalus ja nohu ka ja et sellest veel vähe- täna õhtul ka mul silm punane, sügeleb ja ajab pläga välja. Üle mõistuse ma ütlen. Nüüdsed pisikud ikka eriti kanged, et hakkavad mullegi külge. Ju neid lasteaiast meile siia tassitakse. Lasteaias pidi ka jube vähe lapsi olema.
Eile suutsin koristada ja toimetada päeval, täna olen enamjaolt lamavas ja istuvas asendis olnud. Ühe mütsi tegin valmis, näitan hiljem kui jaksan asjaga tegeleda.
Olge Teie terved!

2 kommentaari:

Jaana ütles ...

oi, paranege kiiresti!!

viki ütles ...

Üritame olla, aga sina ravi ennast ja tibu korralikult :)