laupäev, 6. märts 2010

Ülevaatused

Eile tegin endale lühema tööpäeva ja lahkusin laua tagant juba kell 13. No vahel lihtsalt ei saa kõiki asju ajada peale kella 17. Käisin siis paaril töökäigul, siis käisin uute lasteraamatute järel ning täiendasin oma varusid ka varemalt ilmunud raamatute näol. Selgub, et nii mõnegi raamatu viimased eksemplarid on nüüd minu käes. Üks hundiraamat ju alles ilmus ja juba otsas.
Linnas asjad aetud, suundusin Keila poole. Ma nimelt olen harjunud seal autoga ülevaatusel käima. Seal on üks asjalik onu, kelle arvamusi ma oluliseks pean ja vahel aitab selline sõit ka pisut tuulutust saada. Ülevaatus näitas, et kõik tip-top. Seejärel jalutasin Rõõmu Kaubamajas ringi. Üllatavalt maitsvad olid nii salatid kui ka kohupiimakook, mis ma sealt ostsin. Hakka või Keilas süüa ostmas käima... Tagasi hakkasin liikuma peale 16. Tee oli puhas ja kuiv ning mööda maanteed tunduvalt parem sõita, kui linnas, kus märg ja rajad osaliselt lume all.
Täna võtsin taas suuna osaliselt samasse kanti. Käisin oma maakodus. Ossaa, milline lumi oli seal. Ei olegi niiviisi värava taga seista saanud, et vaatad lihtsalt üle värava. Samuti ei olnud probleemi maja katuseservast kinni võtmisega. Vahepeal muidugi vajusin lumme ja kui ma oleksin mees, saaksin öelda, et munadeni lumes:P
Sandra läks kui Jeesuke lume peal oma mängumajani ja kasvuhooneni. Kui mina, raske inimene, seda üritasin, siis sammuke ja jalgevaheni lumes jne. Ei hakanud seda pikka ja vaevarikast teekonda ette võtma siis. Kaevasin tee maja juurest väravani. Kerge see ei olnud, sest lume alumine kiht on kõvaks muutunud. Aga ära tegin.
Hiljem sattusin kokku teed lahti lükkava traktoriga. See üks vahva mees, kes lubas mu väravaaluse ka paremini lahti lükata kui ma autoga eest ära lähen. Igatahes oli meil seal mõnus ja paik sai üle vaadatud.
Kui koju saabusime, oli meile ''kokk'' külla tulnud ning mõne aja pärast serveeriti sooja toitu, mis maitses hea. Nii tore, et vahel seda kogeda saan.
Nüüd siin heegeldan ja vaatan filmi ja klõbistan. Tean, et kõiki asju korraga nagu ei saa aga muidu saab päev enne otsa kui ma oma tegemised tehtud. Homseks ka mustmiljon tegemist mõttes, lisaks veel ämma juurde küllaminek. Kutsus lõunasöögile ja veinile, kuna naistepäev tööpäeval, et siis istume eelneval päeval veidi. Meespool meil homme pikalt tööl, eks siis ongi naised omavahel.

Kommentaare ei ole: