kolmapäev, 10. jaanuar 2007

Jälle targem


Kõigepealt pean ütlema suure suure aitäh minu teisele kommenteerijale.Ma ei teadnudki,et saab ise seda kommenteerimise lubamist kuidagi muuta.Nüüd see tehtud ja kõik külastajad peaksid saama oma mõtteid siia kirja panna.Hea kui leidub lahkeid inimesi,kes meeleldi oma tarkust ka teistele jagavad.Ma polnud seda seadistust veel ise avastanud.Ja kes teab,kas oleksingi kunagi osanud seda avastada.

Eile saabus minu postkasti teada maksikirjast postkontoris.Täna jalutasin lapsega sinna ja sain pakikese Susalt.Sees minu tellitud lõngad ja ohoo...ka lõnganäidised.Olin lugenud,et keegi on selle temalt koos lõngadega saanud aga ei teadnud,kas ka mina saan.Sain küll.Tegin pildi ka.Tänud Susale!

Praegu on mu kodus nö vaikne tund,sest laps magab.Eks näis,kas jõuan nüüd ikkagi millegi uuega alustada või istun oma vaba aja siin teiste blogisid imetledes/lugedes ära.Pärastpoole viin Sandra oma vanaema juurde kesklinna ja üritan siis ise aeroobikasse minna.Ja tagasi koju jõuame alles kl 20paiku.Siis õhtused toimingud ja ongi taas üks päev seljataga.Õnneks selline soe ja päiksepaisteline.Õhus on kevadet,kuigi ega see talv kindlasti taeva jää.Kahju ainult sellest,et sirelil mu akna taga on kohe-kohe puhkevad lehepungad küljes ja kevadlilled on pistnud ninad mullast välja.Ja kui nüüd tuleb külm,siis võtab taas kõik ära.Nagu eelmisel talvel.Peakski minema ühel päeval suvilasse vaatama,mis aias toimub...

Kommentaare ei ole: