laupäev, 6. jaanuar 2007

Lõngajaht


Käisin täna hommikul turul lõngajahil.Olin ennegi näinud,et sealses kaltsukas on ka lõnga müügil .Ent ma polnud enne viitsinud seal sobrada ja millegipärast oli mul mulje,et ega seal miskit asjalikku ole.Täna siis süvenesin asjasse ja oioioi,mis ma sealt leidsin.Täiesti kenad ja mõnusad lõngad.Olen oma ostuga väääga rahul,kuigi oleksin sealt võinud oma 3X rohkem ära tassida.Sest mõnusat lõnga seal jagus,aga ega siis kõike korraga saa.

Kogu selle hunniku eest tuli mul välja käia 240.-.Enamus tokke maksis 10.-,punane mohäär(25g) 7.- ja valge karvane efektlõng 15.-.Kusjuures osades lõngades on ka villa sees,seega hea hind ju!Ja kaks alumist valget on puuvillased!Igatahes ülilahe,nüüd hakkangi sealt ostma,kui ainult saan aega ja võimalust seal omapäi rahulikult vaatamas/katsumas käia.
Nüüd käisin veel Kadriorus lapsega jalutamas ja parte söötmas.Ja kohe pidi elukaaslane tulema ning meid Sandra vanaemale-vanaisale külla viima.Seega tuju hindeks 10+.Oleks selliseid päevi rohkem...

Kommentaare ei ole: