neljapäev, 11. jaanuar 2007

Triibumüts


Saigi valmis minu esimene triibumüts.Mõtlesin,et ega minagi kehvem saa olla kui teised isetegijad.Saalomoni juba proovisin ja nüüd siis sai mees omale triibumütsi.Kudusin selle Novita Heleni lõngast,kumbagi värvi kulus u.kolmveerand tokki.Ainult see kokkuõmblemine ei jää eriti ilus.Lugesin foorumist,et osavamad koovad kokku,aga mismoodi?

Mehe sain pildile ka mütsiga.Ta arvas,et ega ma teda enne rahule jäta kui ta mulle poseerinud on.Mütsil veel lõngaotsad peitmata,seetõttu jäid pildil natuke serva vahelt välja piiluma.Igatahes tahaksin endale ka ühe sellise mütsi teha,valisin juba lõngadki välja.

Nüüd nuputan,et kas hakata lõngaotsi peitma,uut saabunud ajakirja lugema/vaatama,uut mütsi tegema või hoopis oma pooleli olevat shrugi harutama ja lõpetama.Ja tegelikult ega see kellgi enam vähe ole,unedemaale peaks ka minema mingi aja pärast.Sai täna spinningutrennis käidud ja selline mõnus tunne on kontides.Ju ma peangi vast voodisse kolima ja siis vaatama,millega enne uinumist tegeleda võiks.Aga enne ei saa minna,kui olen teiste isetegijate blogid üle vaadanud.See on muutunud minu igapäevaseks tegevuseks.Saan sellest justkui jõudu juurde.Tänu blogidele olen saanud tükk maad targemaks ning minu käsitöö tegemise iha on süvenenud ning hoogu juurde saanud.Aitäh teile,te inspiratsiooniallikad!

Kommentaare ei ole: