teisipäev, 4. detsember 2007

Teatrikülastus

Täna hommikul ärkasin u kl 6:30,valmistasin kohvi ja siis uups,jäin hetkeks veel magama.Margus hakkas tööle sättima ja küsis,et noh,mis magatakse siin.Ise palusin tal õhtul ennast ka üles ajada.
Hommikusöök ja kohvi söödud/joodud,äratasin Sannu ka üles.Peale 9t panime riidesse ja läksime õue.Bussiga paar peatust,edasi trammiga.Natuke jalutamist ja kohal me olimegi.Kus? Nukuteatris.Mul olid kella 11 etendusele piletid ostetud.Kõige väiksematele vaatajatele mängiti etendust nimega´´Tsuhh tsuhh tsuhh``.Enne etendust küsiti,et paljud on esimest korda.Peaaegu tervel saalil olid käed püsti.Onu laval imestas,et oioi,peaaegu kõik uued vaatajad.Onu hoiatas,et lapsed võivad nutma hakata ja soovitas siis minna korraks saalist välja,et ta seal maha rahustada ja siis tagasi tulla.Aga seekord olid nii tublid lapsed koos,et mitte keegi ei nutnud.Kõik vaatasid huviga.Oli meist suuremaid aga ka väiksemaid lapsi(no silma järgi vaadates).Etendus oli rongisõidu laulu ainetel ja üpris vahva.Endalgi tuli naer peale.Kui aga kutsu jäi rongist maha,siis ütls Sandra,et kutsu tahab ka rongi peale ja ma avastasin,et tal olid suurest kurvastusest silmad lausa märjaks läinud.Rong tuli aga tagasi ja kutsu sai peale.Laps pühkis pisarad.Vat kui emotsionaalne tüdruk meil.
Jäime väga rahule.Absoluutselt ei kahetse,et piletid ostsin.

Tagasi tulime läbi vanalinna.Raekoja platsis ju kena kuusk püsti ja ümber selle toimumas jõuluturg.Ka mina jätsin sinna natuke oma raha.Ostsin esimest korda elus viltimisvilla.Eile nimelt üks tuttav arvas,et ma võiksin viltimise ka ära proovida.Mis mul siis üle jäi,ostsingi.Natuke kogun julgust ja siis ehk proovin ka seda tehnikat.Täitsa tume maa minu jaoks.Aga vill on ilus punane ja pehme ning mõnus.Müügil oli meriinovill ja selle ma ka ostsin.
Pilt pärit küll 2005aastast,ent platsi praegune väljanägemine u sama:

Tuletõrjes käisime ka korra vanaisale tere ütlemas.Laps oli aga juba nii väsinud,et ega tema suust enam juttu tulnud.Jäi mul koduteel magama.Kodus muidugi suurem uni läind ja nüüd on oma toas ja kuulen,et toimetab seal.Ma siis toimetan omaette,ei taha teda segama minna.
Aijaa,üks asi veel.Eile viisin oma isa tehtud voolimisalused lasteaeda.Neil seal oli enne vaid paar imetillukest voolimisalust.Mu isa oli lahkelt nõus neid juurde tegema.Kui õhtul lapsele järele läksin,siis ulatas kasvataja mulle suure 300g Kalevi shokolaadi,just sellise,mis mulle meeldib(mõrushokolaad pähklitega,nimeks Kalev).Ma pidavat nii aktiivne lapsevanem olema,et selle eest.Käisin oma isale ka aitäh ütlemas,sest tema tegi suure töö ära.Pean talle ka shokolaadi eraldama...kui järgi jääb.
Ok,vaatan,mis ma siin nüüd veel korda saadan,enne kui peab köögitoimkonda minema.Eile näiteks koristasin sahtleid.Peaks mõne kapi käsile võtma.Kui aga kratt üleval,siis võivad osad asjad vahepeal kaduma minna.
Ilusat alanud detsembrikuud,palju sära ja soojust hinge!Jõuluaeg on mõnus.

Kommentaare ei ole: