reede, 3. oktoober 2008

Äkki nii väga polegi

Eile õhtul just kirjutasin,et olen omadega pisut jännis.No eilne õhtu parandas asja.Lõplikult said valmis papud kaksikutele.Tõin neisse pisut värvi ka sisse ja mulle endale väga meeldib.Väike tikitud lilleke ka papuninale,see annab särtsu juurde.
Alustasin ka äärepitsi tegemisega köögirätikule,mis mul plaanis laupäeval emale kinkida.Kui täna-homme õhtul seda edasi heegeldan,siis saab mu plaan siiski teoks.
Mu käest küsiti,et kas sügiskostüümi juurde tehtud seelikul on päris lehed.Ikka päris.Korjasin neid kohe terve posu aga käiku läks vaid kümmekond.Ega nad eriti vastu pea,sellepärast ma neid seeliku tahaosasse ei hakanudki panema.Et kui istumiseks läheb,siis on nad raudselt kortsus ja katki. Seeliku tahan hiljem endale tagasi saada,kuna seda läheb Sandralgi kunagi lasteaias kindlasti vaja.
Täna Sandra lasteaeda ei lähe.Käime ära mu isa juures ja ühtlasi anname Jaanale üle valminud asjad.Loodan,et kostüüm ja papud meeldivad.

Kommentaare ei ole: