pühapäev, 26. oktoober 2008

Oli seda nüüd veel vaja

Asi algas reedel kui Sannul oli nina tatine. Eile sama,tänaseks on lisandunud u 38 kraadine palavik.Ja meil sünnipäev tulemas...Oh.
Meil lagunes ära nõudepesumasin.Ei võta enam vett sisse.
Lollusi hakkas tegema fotokas. Margus ostis uue.
Täna veeti ära auto kui Margus läks 10 minutiks haigele lapsele keefiri ostma.Eks ta parkis mingi märgi alla,tagamaid ma ei tea ja ei tahagi teada.
"Tänu" sellele esimesele asjale on minu sellenädalane tegevus tõsiselt häiritud.Õnneks on mul tore ämm,kes meile appi ruttab. Saan homme korra töö juures käia ja otsida kataloogist välja,mis vaja ning minna laupäevase peo tarvis asjad ära tellida.Ka teisipäeval lubas ta Sannu juures olla kui ma raha teenimas olen.Mul on ämmaga väga vedanud.

3 kommentaari:

Jaana ütles ...

haigused möllavad, aga usub, et saate terveks... :)

Gixy ütles ...

Meil täna juba parem.Loodan,et saame jh.

Gixy ütles ...

Meil täna juba parem.Loodan,et saame jh.