pühapäev, 19. oktoober 2008

Mõned pildid

Lasteaia õpetajad jagasid lahkelt linki,kuhu nad lastest tehtud pildid on üles pannud. Lisan siiagi mõne neist.



Nii me läksime nukuteatrisse:

See peaks olema tehtud eelmisel lasteaiaaastal:

Tore,et saab last näha ka lasteaia tegevustes. Emme-issiga on laps ju hoopis midagi muud kui lasteaias. Kui emme-issiga tuleb ving ja jonn jne kogu aeg,siis lasteaias pidi neiu kenasti käituma. Eks muidugi vahel tuleb sealgi ette igasuguseid asju.Kasvatajad on öelnud,et huvitav on vaadata,milline laps vanemate juuresolekul on.Käitub teisiti.

Eile tegin endale täitsa puhkepäeva.Olime Sandraga kodus ja olesklesime vaikselt. Vahepeal lõin natuke korda aga üldiselt võtsin vaikselt ja täitsa mõnus on mõni päev ka niiviisi olla. Öösel on meil natuke kehvasti. Ma ei saa aru,mis lahti on. Laps jalutab öösiti ringi,ronib vahetpidamata meie vahele ja siis trügib ja peksab jne. Läheb siis jälle natukeseks oma tuppa ja peagi kõik kordub.Me pole juba mitu ööd korralikult magada saanud.Küsimuse peale,et mis viga on või miks Sandra öösiti jalutab ja meie voodisse trügib,ei oska ta vastata.Näpud on ka suus,tea kas hambad piinavad. Peame vist vahetustega kuskil mujal magamas hakkama käima...
Täna pean jälle maale minema. Iga nädal koosolek,ära hakkab tüütama juba.

4 kommentaari:

Jaana ütles ...

Kiftid pildid:)

Hambad?? Kas Sannul polegi veel kõik suus? Mina jälle mõtlen, et äkki on tal päeval elamusi palju ja seepärast ongi öösiti selline...

Gixy ütles ...

Ei mina tea,alles tulid kuhugi,oli vist alla mingid tagumised.Ta ütleb,et ei tee kikud haiget.Ma pole kontrollinud ka.
Elamusi on tal minu meelest kogu aeg enam-vähem ühepalju olnud...Meil käivad need rahulikumad ja närvilisemad magamised kuidagi perioodidena.

Gixy ütles ...

Lugesin nüüd lapse kikud üle.Poolenesti on igemest välja murdnud alumine tagumine hammas,mis kannab järjekorranumbrit 20. Aga kas see ka haiget teeb? Ei usu eriti.

Anonüümne ütles ...

muide see lasteaias pai laps ja kodus väike pörguline on nii tuttav teema.mul mölemad suuremad aias ja pidid nii head vaiksed lapsed olema.nu kui koju saavad,siis läheb katus ka minema....mul väiksega omajagu rahutuid öid siin,samas ka 4 purihammast läikus enamvähem korraga.20 peaks sinu plikal praegu jäämagi.
madekas