laupäev, 6. detsember 2008

PIIRATUD KOGUS!

Minu kätte jõudis eile väike kogus kenasti kilesse pakitud ja seega jõulupakki sobilikke lasteraamatuid "Väike Lumehelbeke".Iga raamatuga on kaasa papist lumehelbeke,mida saab kuhugi riputada aga ka kasutada nt.järjehoidjana. Päkapikkudele meeldivad raamatud...




Kiirematele jagub! Lisainfo- girtam@hot.ee
Rohkem pilte ja teksti näed kui piilud minu raamatupoodi(vt blogi ülemisse paremasse nurka,sealt leiad otsetee).
Päkapikud tegutsevad...

4 kommentaari:

Jaana ütles ...

Mari-Ly sai mingil aastal jõuluks lasteaiast sellise raamatu :) Helbeke on muidugi juba kadunud...

Gixy ütles ...

Põrgukiz-tahad ka?
Nunsa jh.

mermaid ütles ...

Väga armas. Aga kuidas neid osta saab? Sealt pilve lehelt ei saand. Kas tavalisest netiraamatupoest?

Gixy ütles ...

Nagu ma juba kirjutasin,siis raamatu ostmiseks palun kirjuta mulle- girtam@hot.ee ja siis lepime juba täpsemalt kokku,kus ja kuidas.Mul veel mõned on alles.
Kirjastuse lehelt otse osta ei saa,selleks nad mu abi ongi palunud.