kolmapäev, 17. detsember 2008

Saladus sai otsa

Tean,tean...ammu juba mõtlesin,et pole üldse bloginud. Nüüd siis parandan vea.
Seoses sellega,et Sandral on ikka veel või jälle(ma ei teagi nüüd kuidas seda nimetada)nohu,on kõik mu tegemised taaskord kuhjunud ja lihtsalt pole sellist aega jäänud,et istuks ja kirjutaks. Käisime reedel arstile kõrvu näitamas ja öeldi,et see laps on küll terve. No ma ei tea. Laupäeval turtsatas paar korda ja ikka see nohu kuskil kinni. Jama ongi selles,et pealtnäha nagu kõik ok,välja ei tule miskit.Sudafedi siirupiga on organism ka vist nii ära harjunud,et selle mõju ma küll enam ei näe. Kirjutati teist nohurohtu.Ausalt öeldes hakkab juba ära tüütama.Mitu nädalat ei saa oma asju teha,kogu aeg vaata ja muretse,kes saaks tulla,et ma natukenegi liikuma pääseks. Nüüd võeti auto ka veel ära,et avarii tagajärgi likvideerida. Õnneks teevad kiirelt korda. Esmaspäeva hommikul andsime ja täna lubati juba tagasi anda.Homme siis ehk pääsen liikuma,mu vanaema lubas meile tulla kuniks ma ära olen.
Töö juures on meid nüüd 1 inimene vähem,et osad tema töökohustused nüüd ka minu kukil.Aga üldiselt on jõuluaeg kätte jõudnud ja rahulik.
Lasteaias sai esmaspäeval pidu ka peetud ja nüüd võib osad kingitused avalikustada.
Õpetajatele otsustasime sellel aastal kinkida soojad sallid,kuna nad on meie lastele ka nii palju soojust välja jaganud. Kuna ma ise ajaliselt kõiki poleks jõudnud teha,tuli ühe teise ema sõbranna appi ja tegi meile kaks ühes stiilis salli,punase ja beezikirju:
Abiõpetaja sai samas stiilis teisest lõngast salli ja muusikaõpetajale kudusin ise vabatahtlikult salli:

Kõikidesse pakkidesse panin ka jõuluokolaadi,et oleks ikka maiust ka. Tundub,et jäädi kingitusega rahule. Kui nüüd saaks veel rahad ka kokku. On kahjuks selliseid vanemaid,kellele ei piisa ka kolmekordsest meeldetuletusest.Aga materjal ja töö tahab tasumist ju. Lastele organiseerisin paki,mis sisaldas Oravaraamatut ning Kalevi kommimaja,kus sees ka sametine loomamask. See viimane läks vägagi asja ette.Kõik lapsed panid maskid ette ja rõõmu jagus kauaks.Jõuluvana käis meil ka.Sandra pelgas.Kingituse pidin mina vastu võtma.Hiljem kui jõulumees hakkas ära minema,läks ta küll tema juurde ja lõi vist isegi patsu talle.Pidu meeldis ja laps ei tahtnud kuidagi koju tulla. Eks ka seetõttu,et oli ju üle tüki aja päevakese lasteaias ja talle seal väga meeldib.
Ok aga tegutsen nüüd edasi.
Ilusat jõuluajaks valmistumist kõigile!

5 kommentaari:

Jaana ütles ...

Mnjaa, selgus meilgi tõsiasi lasteaias, et ka mina olin 1 lastevanematest, kes ei tasunud rahasid õigeks ajaks ära. Ja põhjus lihtne, Mario ryhmast ei saanud ma yhtki maili ja tuli välja, et aadressi lõpp oli vale. nyydseks on muidugi välgnevused likvideeritud. see on see, kui lasteaias eriti ei käi... ega meha ju kysima lähe mis toimub... meie kasvatajatele kingitakse kinkekaardid ja seda vist mõlemis ryhmas. ega ma polegi kursis...

Gixy ütles ...

Nojh aga ma olen meile saatnud,küsinud,kas nad on kätte saanud ja nüüd kirjutasin kirjakesed ja viisin lasteaeda ja ikka ei ole laekumist. Summa pole just suur, 50kr ja selle raha eest tasume jõulumehe jalavaeva( u pool sellest,st 23 kr laps),kingitused 4le õpetajale.

Katrin ütles ...

Väga armsad sallid!

silke83 ütles ...

Väga ilusad sallid! Tubli oled!

Anonüümne ütles ...

lol,so nice