reede, 23. oktoober 2009

Nii armsad

Tavaelu nagu ikka- kiirelt. Töö, lasteaed, kodu ja jälle otsast peale. Ega muud polegi jõudnudki teha.
Aga töises elus on mul kuidagi eriti loominguline aeg. Häid mõtteid(minu meelest muidugi)aina tuleb. Hakkasin arendama laste sarja, sest tean, et väikestele tüdrukutele oleks ju eriti vahva miskit teistsugust selga panna. Ja kui ise ka veel samalaadsetes riietes oled, siis ju eriti lahe kui tütreke ka. Poiste riiete disainimine on veidi tahaplaanile jäänud aga ehk kunagi jõuan ka selleni. Millest poiste emad puudust tunnevad? Mis võiks olla?
Lisaks sellele olen täiega jõuludes. Jõulukingiideed muudkui tulevad ja märksõnadeks on ''rahvuslik, ehtne, eestimaine, kunstiline, mahe ''. Täna just sain nii pooljuhuslikult valmis sellise toote, mis raudselt lisaks teisele vahvale asjale rändab minu pere(laiemas mõttes)kingipakkidesse. Usun,et saajaile meeldib, kuna selle disainisin 100% isiklikult. Täna ahmisin õhku päris mitu korda ikka kohe. No nii ilus sai. Ehk meeldib teistelegi. Pilti veel ei näita, kuna asjale lisamata üks väike, ent üsna tähtis nüanss.
Kui komplektid valmis, avaldan need ka mu töises blogis.
Eile sai valmis eriti armas ja vahva asjake: rahvuslik beebimüts ''Põrnikas''. No on ju armas-


Kuna mu oma lapsele selline asi enam pähe ei mahu, siis tema sai kena tüdrukule sobiva t-särgi:
Tundub, et oli mõnus selles olla. Aga vast ongi, sest materjal sisaldab ka veidi elastaani.
Täna oli plaanis teha veel nii mõndagi aga aega ei jagunud. Ma ei saa aru, kuidas mõni inimene saab rääkida, et tal on kodus igav ja midagi teha ei ole. Tuleb fantaasial lennata lasta ja no mul ei saaks tegevused küll niipea otsa kui saaksin vahepeal kodus olla.
Homme saame puhata, eks näis, mis ette võtame. Tahaks niisama kodus olla aga oleks vaja ka maal käia ning poes ja tänased tegemata ideed vajaksid teostust.
Natuke on juba pabin ka sees, sest lähenemas Sandra sünnipäev ja op. Eks pean leidma aega mõlema jaoks. Tegelt tahaks ujuma ja sauna minna...

2 kommentaari:

viki ütles ...

Awwww, beebimüts :)))))) nagu mulle mõeldes :P

Gixy ütles ...

ikka.