esmaspäev, 5. oktoober 2009

taas OLI nädalavahetus

Reede õhtul sai Sandra oma sõpradega batuudikeskuses lustida. Emmed lobisesid niisama ja pärast sõitsime kõik koos koju. Ma oma vigase autoga ikka saan veel tasapisi aga kaua ei pea enam ootama, sest täna sai 4500 krooni välja käidud ja ülehomme ehk siis saab auto uhiuue käigukasti külge.
Laupäeval tuli Sandra lasteaiakaaslane meile, kuna ta ema oli tööl ja suuremal vennal oli kooliasju ajada. Lapsed mängisid laupäeval kohe kuidagi eriliselt mõnusasti . Mina sain rahulikult kodu 2 akent puhtaks pesta, vannitoas suurpuhastuse tehtud, pesu pestud ning elutoa ja köögigi puhtamaks. Aaroni vend tuli vahepeal väikevennale järele aga ma ei andnud teda nö tagasi. Ütlesin, et tulgu 2h pärast uuesti. Nii said lapsed veel mängida ja endiselt väga kenasti ja mõnusasti. Isegi toad jäid korda, sest nad vaatasid vahepeal Pipi majas hoopis raamatuid jne.
Õhtul tuli mul peale kange tahtmine kududa. Tea, kus selle risti siis nüüd peaks tegema. Ju ma puhkasin end natuke kuidagi omamoodi välja, et selline tahtmine tekkis. Eks on seda vahepealgi tekkinud, ent siis olen ma suutnud sellele vaid mõelda. Ja nüüd ma siis koon sokke. Mõtlesin,et teen sellised lõngajäägi sokid, et vat ei osta lõnga juurde, kuigi nii hirmsasti tahaks uuest mõnusast lõngast sokke. Eks ilmgi ole ju kiiresti vägagi jahedaks ja tuuliseks ja sügiseseks muutunud, eks seegi ole süvendanud tunnet, et tahaks sooje asju. Kodus oli ka jube külm, siiani meil ei köetud. Aga alates tänasest oleme meiegi soojas.
Pühapäeval sõitsime bussiga linna, külastasime Sandraga Stockmanni. Ostsime veidi söögipoolist kaasa ja läksime mu vanaemale külla. Olime seal mitu head tundi ning kui me siis pärast bussipeatusesse jalutasime, ütles Sandra nii vahvasti- täna oli nii väsitav päev. Noojaah, vahel teeb just see selline rahulik olemine justkui väsinuks. Jõudsime u kl 17:30 ks koju tagasi ning Sandra viskas lausa põrandale pikali ning mõnules seal.
Tänasest taas töönädal. Kolmapäeval on lasteaias koosolek, neljapäeval pildistamine, pühapäeval peab Sandra taas sünnipäeval minema. Järgmisel nädalal on aga mu ema sünnipäeva tähistamine(tegelikult õige päev täna) ning heategevuslik laat lasteaias. Tihe graafik. Kui auto korda saab, siis õhek päeval peaks maal ka käima ja tegutsema. Eks näis, kas mind jagub igale poole ja mu jaksu.

1 kommentaar:

Jaana ütles ...

Oh sa tuletasid meelde, et mul veel suur sygisene koristus/puhastus tegemata... kaasaarvatud ka aknad.

Vaata, et sa yle ei pinguta ja läbi ei põle!

Pysige terved ja jõudu!