neljapäev, 12. juuli 2007

Kiiksud & Faktid

Egater andis teatepulga mulle:
Pane kirja mõni oma naljakamatest või veidramatest kiiksudest, mida julged teistega jagada

1) kokkamises nt
2) majapidamises
3) muu vaba teema

KOKKAMINE ja sellega seotu:
Meeldib katsetada,otseselt retsepti järgi ei tee.Kuigi vahel ikka teen 100%retsepti järgi ka(mis seal salata).Suurema kokkamise ajal pesen vahepeal kausse jms,sest mul peab ikka ruumi olema ja ümbrus korras.
Meeldib kui pere koos sööb.Vahel olen näljast nõrkemas,ent üritan ikka elukaaslase ära oodata,et siis koos lõunat või õhtust süüa.Meeldib süüa suure taldriku pealt,mitte pisikeselt,kus kõik kuhjas.
Sibulat ma ei armasta(eriti kui ma seda söögi sees näen)ja ma ei kasuta seda söögitegemises.Toores sibul hakituna pole muidugi nii hull kui praetud ja keedetud sibulatükk.
MAJAPIDAMINE:
Vahel naudin koristamist,sest pärast on hea vaadet nautida ja endaga rahul olla.Ei meeldi triikida.
Kui mõni asi(nt pesupulber vms)hakkab otsa saama,siis ostan juba varakult uue,et ei tekiks olukorda,et mul vajalikku puhastusvahendit pole.
WC paber peab jooksma pealt.
MUU:
Armastan autoga sõita.Varematel aegadel kui last veel polnud tuli tihti ette seda,et oma paha tuju paremaks muutmiseks istusin autosse ja niisama tiirutasin linna peal.
Rahad sätin rahakotis nii,et väiksemad rahatähed eespool,suuremad taga.Raha peab rahakotis alati piisavalt olema,no nii igaks juhuks.
Armastan kasse,endal aga momendil kassi pole.Kardan,et mul ei jaguks tema jaoks piisavalt aega,vähemalt mitte nii palju kui ma tahaks.
Päevitun kiiresti.Elukaaslane ikka ütleb,et kui mulle natuke taskulambiga tuld peale näidata,lähen ´´neegriks´´kätte ära.
Armastan teksapükse.Olen neid endale ostnud liigagi palju,ent no see on mu nõrk koht.Muidki riideid ehk üleliia,ent valikut peab olema.Ka lapsele olen ostnud piisavalt ja ehk liigagi palju riideid.Aga nii hea on aina kapist uus võtta,mitte kohe tormata määrdunut riideeset pesema.
Lõngade ostmisega olen suutnud nüüd piiri pidada.Ent nö vanast ajast on kapi otsas suur kast lõngu usinaid kudujakäsi ootamas.Just kuduja,sest heegeldamine nii hästi ei istu.
Kui koju tulen,panen esimese asjana raadio mängima.Vahel ei võta riideidki enne ära kui muusika mängib.

Ja nüüd mõned faktid ka veel enda kohta,et oleks kohe kaks ühe hoobiga.
1.Olen 30a,mul on 1 tore laps,kes praegu 1a8k vana
2.Elukaaslasega tunneme/elame koos juba üle 11a(arvestus juba sassi läinud),ent abielus pole.
3.Olen vasakukäeline,ent teen enam vähem kõike ikka parema käega(välja arvatud kirjutamine).
4.Elan Tallinnas,ent mul on armas ja üsna suur suvilakrunt Kiisal,kus olen kõik oma elu suved veetnud.Nüüd kui olen juba´´suur ja tark´´tunnen sellest puhast rõõmu,kuigi see tekitab piisavalt kohustusi.Meeldib aias tööd teha kui see tuleb puhtast enda tahtmisest(st keegi ei sunni).
5.Armastan päikest ja sooja.
6.Minu auto pole mulle lihtsalt tarbevahend,vaid kui pereliige.Muretsen kui tal miskit valesti.Kui läheb auto maha müümiseks,siis on mulle lausa pisar silma tulnud,rääkimata kurbusest hinges.
7.Armastan vahetevahel käsitööga tegeleda,see annab justkui uut jõudu.
Vat sellised asjad tulid esimese hooga pähe.Eks neid kiikse ja fakte leidub veelgi,ent ju siis need on põhilised.Kellele teatepulk edasi anda...Põrgukiz pole veel vist kirjutanud sel teemal ja tean,et ta siin piilumas käib.
Lõppu panen lihtsalt paar pilti,mis ma internetist leidsin ja mis mulle väga meeldivad.



Kommentaare ei ole: