pühapäev, 15. juuli 2007

Mustikad

Hommikul sõitsime Piritale Aegna laeva randumispaika.Pardalt astus maha mu ämm,kel kaasas suur kogus mustikaid.Rääkis,et ta poeg(mu elukaaslane)oli nii hoolega eile terve päeva metsas mustikaid korjanud.Imetlusväärne,poleks seda temast ausalt öeldes uskunud,sest siiani olen ikka mina see olnud,kes marju korjab.Aga kuna me ei saanud ju lapse haigeksjäämise tõttu minna ja ma nii lahkelt palusin tal ikkagi minna,siis ju ta meie peale mõtles ja tahtis meile headmeelt teha.Igatahes see õnnestus ja kiidan teda kindlasti kui näen taas.
Osad mustikad meil juba ära söödud(Sandra ka sõi),osad sügavkülma pandud ning kissellgi valmis tehtud.Õhtupoole teen kooki ka.Mmmmm..küll on ikka head marjad.Kõik marjule! Või siis vähemalt ostke neid endale!


Inspireerituna tänasest ´´mustikahunnikust´´vaatasin googlest pilte mustikatest ja sattusin ühe kauni mustikakoogi otsa:

Onju isuäratav ja originaalne.

Kommentaare ei ole: