teisipäev, 17. juuli 2007

Täna lõi mulle õhtul pähe mõte,et hakkaks lapsele ilusat valget kampsi kuduma.Otsisin mustrigi välja.Kui aga magamistuppa jõudsin,kus pidin mustriproovi hakkama kuduma,siis tekkis uus mõte-tuleks ära kasutada oma lõngajupikesi.Ja nii ma alustasingi vabaheegeldamise proovimist.Pole seda enne teinud ja eks näis,mis sellest nikerdusest ükskord saab....ja kas saab.Igatahes nüüd vaatan,et mul neid lõngajuppe polegi nii palju kui võiks olla.Sobiks ju paarikümne sentimeetrisedki jupid aa vat pole.Hakka või uurima,kellel on neid kodus kasutuna seismas.
Mõningad stiilinäited:





Mida rohkem karvaseid ja effektseid ja erineva paksusega lõngasid,seda huvitavam.Mul neid effektlõngu pole,tuleb siledam ja rahulikum.Aga selle tehnika juures on vast kõik lubatud.Tuleb ainult lasta fantaasial lennata ning kätel käia.
Kui aga keegi arvab,et tal on lõngajupikesi,mida ta ei vaja,võib mulle teada anda(girtam@hot.ee).

Kommentaare ei ole: