esmaspäev, 9. juuni 2008

18.,19.valmis ja 20.pooleli

Et siis käsitööst ka natukene.Miskit muutunud ei ole,st et teen ikka mütse.Mis teha kui see mu ´uus haigus´kuidagi järele ei anna.Saan aru,et igav juba aga panen ikka pildid üles ja niipea pole mul kavas suunda veel muuta,sest lõnga sai ostetud parasjagu.Päeval teen aiatöid ja õhtul siis olen leidnud aega ja tahtmist pisut heegeldada.
Müts nr.18,see jääb Sandrale:

Müts nr.19,müügiks:
Laps pani selle ise eile õhtul pähe ja palus pilti teha.Teab juba,et emmel mütsist pilti vaja aga mõni päev kui tuju pole,ega siis ikka ei meeldi ja ei lase endale mütsi pildistamiseks pähe panna ka.Et siis sellega mul vedas.Mütsist veel niipalju,et suurus u 48cm, mõned sentimeetrid siia-sinna venib ja tõmbab kokku.Materjali sain uuest lõngapoest.Ühel päeval kui kesklinna sattusin,astusin läbi Pronksi tänava uuest käsitöösalongist.Valik on pisut erinev kui Liannis,mis on ju ainult hea.Imelik oli see,et kassaaparaati polnud ja summat arvutasid nii kaupluses leti taga istunud mees kui ka naine ja lõppkokkuvõttes anti mulle veel valesti raha ka tagasi,minu kasuks õnneks või kahjuks.Hakkasin pärast mõtlema,et sain miski 5kr rohkem.Ja mulle ei meeldinud ka see,et niikui ma olin jala üle ukseläve saanud,karati mulle ligi ja küsiti,et mida ma soovin.Vastasin,et tulin vaatama,mis teil siin on.Ka selle peale ei jäetud rahule,vaid valvati mu seljatagust.Natuke liig mu jaoks.Valisin lõngad välja ja ostsin mitu tokki aga oleksin tahtnud teha seda rahus.Lianni kauplusega olen algusest saadik ülirahul olnud.Müüjad on väga abivalmis ja toredad kui nende poole pöörduda aga niiviisi peale lennanud pole seal õnneks keegi.Ahjaa,materjaliks siis 100%puuvilla(nagu ikka),Türgi toodang,nimeks Madame Tricote ´Camilla´.Seda lõnga on heegeldada väga mõnus.Ja see kirju on ilusa värvigammaga.Pildile on jäänud selline üsna tavaline sinine,tegelikkuses on aga tegemist pisut türkiissinisele kalduva värviga.Üritan veel pilte teha,siis saab ehk parema ettekujutuse.

3 kommentaari:

K ütles ...

Tere:)
Kas te mütside mustreid ka jagate? mail mul kristi.krissu@mail.ee
sain lapsele ühe mütsikese valmis aga tahaks veel teha:)
ette tänades
Kristi

Gixy ütles ...

Otseseid mustreid pole,teen enam-vähem peast.Kui aega saan,siis saadan meili ja kirjeldan veidi töökäiku.

K ütles ...

Need mütsid meeldivad ka kus on 2 roosat mütsi. kui saate võite neid ka kirjeldada:)
Suur tänu teile !