esmaspäev, 9. juuni 2008

Maja on valmis!

Tulime reedel maale.Issi oli saanud umbes poole lapse majast valmis.Sandra asus maja kohe katsetama ja oli kogu aeg majas või selle ümbruses.
Laupäeva päeval sai maja siis lõplikult valmis.

Ausalt öeldes olen ma täitsa kade,sest kui mina väike olin,siis minul küll sellist uhket maja ei olnud.Muide,see kannatab ka mitut täiskasvanut lisaks lapsele,et täitsa kobe tükk ikka.
Kui maja valmis oli,siis istus issi lapsega maja 2.korrusel ja koos tehti seebimulle:

Nüüd pean mina hakkama selle maja kallal nikerdama.Mingi aeg tuleks teda vist veidi millegagi kasvõi kohati üle teha(lauad on värvitud aga otsad ja osad puulauad nö paljad).Akende ette võiks miskised kardinad panna jne.Eks ma kunagi arenen selleni.Kõigepealt tuleb mul saun üle võõbata,võtan siin hoogu.Oleme terve selle nädala maal.Rohime,kastame ja teeme muid aiatöid.Minu abiline:

Ok aga nüüd lähen vaatamata ülitugevale tuulele siiski aeda toimetama.Pärastpoole saan ehk aega ühe mütsise postituse tegemiseks.

1 kommentaar:

Katrin ütles ...

Väga vahva maja!!!
"Kahjuks" nägi ka meie tüdruk seda majapilti ja nüüd ei jõua seda maja-nuiamist ära kuulata :D
Tubli issi lapsel! Ja lapse emme saab nüüd ka oma sisustusvajadusi rahuldada ;)