esmaspäev, 16. juuni 2008

Väsitav

Eile hommikul panin maal asjad kokku,kastsin lilled ja tomatid.Lapsega koos istusin tema mängumaja ülakorrusel ja tegin seebimulle.Oh seda rõõmu.Kella 13 paiku hakkasime linna sõitma.Kuna mul maja Kiisal,siis võtab kodulinna tulek vaid 30-40minutit.Sandra tuli meeleldi koju issi juurde.Mina aga sõitsin kesklinna oma vanaema ära viima.Nimelt avastas ta,et tal pole koduvõtmeid.Rahulikult järele mõeldes jõudsin selleni,et mina olin viimane,kes Narvaka korterist väljus ja mina keerasin uksed lukku oma võtmetega.Vanaema aga jättis oma võtmed loomulikult koju.Ja nii ka oli.Vanaema koju lastud,sammusin Viru keskuse poole.Nimelt oli mul mõttes väike lõngaost.Läksin Lianni valget puuvillast ostma aga no loomulikult valget Caprit seal polnud.Inimesed on vist avastanud,et suvi tuli ja on Capri riiulid üsna hõredaks ostnud.Valisin siis teisi värve-pruuni,oranzi,kollastes toonides kirju,rohelised,roosa,türkiissinise.Tagasiteel autoni lipsasin läbi ka Pronksi tänavalt,ent sealne uus lõngapood oli kahjuks pühapäeval suletud.Kuna mu vanaema elab selle poe vahetus läheduses,siis lubas ta täna-homme sinna vaatama minna ja mulle seda lõnga osta kui seda on.Siis saan taas oma süvenenud haigust toita.Eile rääkisin ühe tuttavaga Messengeris ja ta nii vahvasti ütles kui jutt läks selleni,et kui ma lapse toa ära koristan,siis ehk leian aega heegeldamiseks(mida ma eile kahjuks ei leidnud).Kätu lausus,et oh,sa oled ikka päris haige! Jutt siis süvenenud sõltuvusest mütse heegeldada,kes veel aru pole saanud.Uued värvid ju innustavad.
Nagu ma juba ütlesin,siis eile ma heegeldamiseni ei jõudnudki.Koristasin lapse toas mänguasju(teised toad oli Margus korda teinud),käisin dushi all ja siis tuli juba ämm Sandrale seltsi.Me(mina ja Marx)läksime korteriühistu korduvale üldkoosolekule.Mitu tundi venelaste kisamist pani mu pea täiega valutama(seda juhtub üsna harva).Kellelgi midagi rahulikult seletada ei lasta ja lõpptulemus see,et taaskord jäi laen võtmata ja maja korda tegemata.Kes karjus,et seda oleks 2a tagasi tulnud teha(aga miks siis ei tehtud...siis oli teine juhatus ja meie siin ei elanud),kes kisas selle peale,et kõik läheb kallimaks ja maksta ei jõua jne.Seda keegi ei mõtle,et mida rohkem aeg edasi läheb,seda kallimaks kõik läheb,seda rohkem maja laguneb ja lõpptulemus on see,et miski 5aasta pärast tuleks maja korda tegemise jaoks võtta 1miljoni asemel juba 5miljonit laenu...Mis teha,kui majas elavad enamuses venelased aastates 50-80,kellel puudub asjalik tänapäevane reaalne mõtlemine,no tõesõna.Seda enam,et laenu tagasimaksmine oleks toonud u 100 hinnatõusu igale korterile.Nüüd siis lisati ikkagi remondifondi +2krooni m2 kohta,mis teeb sama välja.Aga suuri töid sellega ära ei tee,sest selleks oleks korraga suurt summat vaja,mis siis 10aasta jooksul pangale tagasi tuleks maksta.Ohjh.Tulin koosolekult koju peale kl 23.Keerasin magama ja magasin nii sügavalt,et ei kuulnud ei mehe hommikust äratust ega tema hommikust toimetamist(tavaliselt kuulen).Kui ta mind üles tuli ajama,siis oli mul täpselt selline tunne,et ähh,ma ju alles jäin magama.
Täna viin lapse veel viimaseid päevi lasteaeda.Nende maja läheb remonti ja lapsed koliti üle uude majja.Seega on tema jaoks kõik uus.Sellest sai juba talle räägitud ka,eks siis täna lähme uudistama ja tutvuma.Peale seda sõidan hulgilattu,et sealt kõikvõimalikku vajalikku Aegna reisiks osta.Juba reedel on ees sõit üle mere ja seekord 5ks päevaks.Hoidke pöialt,et ikka sooje päiksepaistelisi ilmu ka oleks.Ma tahan randa! Seal on fantastiline rand,kus valitseb vaikus ja rahu,kus saab suvest täiega mõnu tunda ja mõtiskleda.Ok,mis ma ikka tühja lobisen,lihtsalt vahel on hea end veidi tühjemaks rääkida ja kirjutada.

Kommentaare ei ole: