pühapäev, 20. jaanuar 2008

Juba parem

Eile hommikul oli Sannul nimeks vingu-Juula.Poolest päevast alates tuli juba tuttav Sandra tagasi.Õhtuks oli juba nii hea olla,et hüppas ja kargas ja mängis palli.Mina käisin vahepeal hilinenult kokkusaamisel ära.Tulin tagasi ja leidsin eest väikse hüpiknuku.Õhtuks aga väsitas ta end nii ära,et kl 21 paiku,läks ise pesema,siis oma tuppa ja hakkas riidest lahti võtma.Andsin talle kapist uue pidžaama ja ta pani selle ise selga ning kobis voodisse.Ma ei olnud veel sõnakestki jõudnud rääkida magama minemisest.Magas u kl 23ni.Siis ärkas ja toimetas koos minuga ringi.Ma vaatasin filmi ja tundsin,et väsimus võtab võimust.Läksin oma voodisse.Ai kui mõnus ikka oma voodis põõnutada.Eelmise öö veetsin ju Sandra toas põrandal maas,et ei peaks kogu aeg edasi-tagasi tubade vahet jalutama.Mulle tundub,et mina jäin enne magama kui mu tüdruk.Ta veel tuli mingiks ajaks minu kõrvale teki alla.Aga ju siis kui magama jäin,läks ikka oma voodisse,sest kl 5 paiku kui mu elukaaslane sünnipäevalt koju saabus,Sandrat igatahes mu kõrval polnud.Tubli laps ju,ise toimetab.Täna hommikul ärkasin kl 10 paiku selle peale,et keegi kõlistas köögis olevat tuulekella.Sandra oli üles ärganud ja toimetas omaette köögis.Tubli ju,et ei tulnud meid üles ajama.Sõime koos hommikueinet ja nüüd küsis Sandra,et kas telekast Lottet tuleb.Mul arvutis olemas,siis läbi teleka saab vaadata.Kui enne ükskord panin mängima,siis ütles,et pane kinni.Nüüd paar korda on seda filmi ikka natsa vaadanud.Nii suureks kasvanud,et tunnistab peale Teletupsude ka teisi lastesaateid ja multifilme.Ja vaatab huviga.Mõtlengi,et peaks vist temaga jälle võidetud Piletilevi kinkekaartide eest Nukuteatrisse minema.Eelmine kord talle väga meeldis,elas kaasa.Eile õhtul tsekkasin Piletilevi kodulehte ja vaatasin,mida pakutakse.Miskit erilist polegi,kaldun taaskord Baskini teatri etenduse poole.Valida on kahe etenduse vahel-Ometi kord või Plastikvõileib.Pean natuke mõtlema,kumba siis vaatama võiks minna.Lugege tutvustusi ja jagage arvamusi,mul siis lihtsam otsustada ehk.


Täna oleme kodused,homme ka.Teisipäeval siis vaatame,kus ja kuidas.Endal vaja ju taaskord teisi abistama minna.

1 kommentaar:

silke83 ütles ...

OH SUL IKKA TEGEMISI JÄTKUB!
LUGESIN SU VIIMASEID SISSEKANDEID SUURE HUVIGA!!!!!!!!!!
SANDRA ON IKKA NII TARK ET ANNAKSIN TALLE ÜHE SUURE KALLI KOHE!