teisipäev, 8. jaanuar 2008

Toimetused

Pole ammu siia kirjutanud,vabandan.Iga päev mõtlen,et peaks aga kas pole aega või viitsimist olnud.
Eelmise nädala lõpp möödus mul remonti tehes.Vana tapeet(mitu kihti)+ajalehed(mitu kihti) sai maha kisutud.Paljad seinad tuleb uuesti siledamaks teha.Osa on kleebitud,osa veel kleepimata.Kuna ma ei tee remonti oma praeguses elukohas,siis võtab juba osa aega ära sinnasõit ja jms.Terve pühapäeva olime lapsega minu vanaema juures.Mina kleepisin ajalehti seina,Sandra mängis ja rääkis vanaemaga.Isegi magama oli nõus sinna jääma ja jäi ka,tubli.Läks juba pimedaks kui arvasin paremaks siiski pooleli jätta ja koju minna.Sandra muidugi seda ei arvanud.Ta rääkis tõsimeeli,et tema jääb vana juurde,et vaja vanaga mängida jne.Lubas isegi ise järgmisel päeval lasteaeda minna,ihhi.Pildikesi:





Saimegi käia esmaspäeval lasteaias ja nüüd tüdruk haige.Eile päeval oli rahutult maganud ja õhtul hakkas äkki kisama,et temal kõrv valutab.Jälle mingi salakaval nohu teed ummistanud ja teeb valu.Rohtu keeldub võtmast,ütles,et läheb ise valu üle.Vat nii tark juba.Söögiisu polnud ja laps ütles: lähen oma voodisse magama.Läkski.Kell oli siis 18:00 Magas natuke,ärkas,läks uuesti,ärkas ja uinus ööunne kl 21 paiku.Kartsin,et tuleb unetu öö,sest õhtul tõusis palavik.Õnneks äratas ta mind vaid 2korda.Südaööl kisas,et tema tahab pissile.Panin potile ja piss tehtud,läks tagasi magama.Kell 3 öösel tuli tõi mulle oma voodilina ja ütles,et pangu ma tagasi.Jalutasime siis tema tuppa ja panime voodiriided uuesti voodisse.Seejärel arvas Sandra,et nüüd vaja kööki minna jogurtit sööma.Andsin talle ja laps käskis mul ka süüa.Nii me siis istusimegi kl 3 öösel köögis ja sõime jogurtit ja rääkisime juttu.Seejärel magas hommikuni.Ärkas issi kolistamise peale.Tahtis issile head aega öelda,ent ei jõudnud,uks oli juba kinni ja issi kaugel õues.Kobis siis suurde tuppa ja vaatas multikaid kuni kl 8 paiku tuli minu vanaema meile.Nii vara,kuna mul oli kokku lepitud üks tööots ja oli vaja kl 9ks kohal olla.Olen nüüdsest koduabiline,tegelt ka.Mõtlesin,et võiks kuidagi kellegile kasulik olla ja ega lisarahagi paha tee.Täitsa huvitav kogemus,eks näis,kaua seda teen.Kui kõik sujub,siis hakkan korra nädalas käima üht korterit koristamas.Tegelt üsna suur korter.Vanas puumajas,kahest korterist kokku ehitatud.Huvitav näha,kuidas inimesed elavad.Ja võrrelda enda korteri puhtust teiste elamisega.Arvake ära,kes jääb peale minu meelest...
Vat sellised tegemised.Nagu kiuste,jäi ju Sannu haigeks ja nüüd on mu liikumistel taas piirang peal.Täna on ta igatahes end väga hästi tundnud,näis,milline ta õhtul on.Loodan parimat.
Käsitööga on nagu on.Pole praegu olnud aega sellega tegeleda.Õhtud ka kuidagi hõivatud.Tänagi peaks korra õue minema kui Margus on koju tulnud.Hilisõhtul aga teen torti.Lubasin mehele sünnipäevaks teha,et ta saaks töökaaslastele viia.Tal nimelt homme sünnipäev,täpsemalt juubel.Kui jaksan,siis teen midagi koju ka,et oleks ikka natuke teistmoodi kui iga päev.
Nüüd aga kell juba nii palju,et tuleks hakata tegelema ettevalmistustega õhtusöögiks.Kui olen tubli,siis lastakse ehk pärast mind õue ka.... Niikuinii lähen,isegi kui ei lasta.

4 kommentaari:

silke83 ütles ...

Loodan et Sandra ikka paraneb ja me siit E nricoga soovime talle head paranemist!!!!!!
Sa oled ikka jube aktiivne küll.
Jõuad igale poole ja rohkemgi veel.
Olen su blogi nüüd viimasel ajal ikka pea iga päev lugenud ja teie eluga kursis olnud.On ikka huvitav lugeda küll- nagu pisikene romaan.
Vot nii! Olge tublid siis ja head sünnipäeva pidu teile!!!

Gixy ütles ...

Tähtäh sulle,Sille.

Jaana ütles ...

Hmm.. koduabiline :P
Mul oleks vaja sellist inimest, kui rahakott lubaks siis palkaks küll. Igapäev vaatan, et tolmurull karjub näkku, aga pole seda jaksu, eriti kui Junsuga õues ära käin olen kohe siruli. Eile oli enesetunne muidu kehv, isegi õue ei saanud mindud :(
Nii, et kui su tegemised otsa saavad ja sind peaks kogemata igavus kimbutama, võid alati meile tulla :P
Loodan, et Sannu saab sul terveks, anna mulle teada ka, kui ikka liiga haige, ei tule teid reede tülitama...

Gixy ütles ...

Ei ole me nii haiged midagi.Palavikku ja kõrvavalu pole peale seda esmaspäeva õhtut olnud.Homme läheme natukeseks värsket õhku hingama.
Toimetusi mul jagub aga hea raha eest ikka :P