kolmapäev, 30. jaanuar 2008

Lasteaed teeb rõõmu

Esmaspäeval viisin Sandra taas üle pika aja lasteaeda.Oi seda rõõmu.Kui talle hommikul küsimusele:``Kus me lähme?``vastasin,,et lasteaeda,siis läks lapsel nägu naeru täis.Hakkas õhinal rääkima,et kes seal on.Üks,kellest kogu aeg räägitakse,on Tepo.Minu lapse sõber.Kasvataja rääkis,et kui nad olid õues olnud,siis mängisidki Sandra ja Tepo teistest eemal kahekesi koos.Ju siis ongi sõbrad.Sandra räägib kahest lapsest veel,teistest mitte.Eile õhtul olime peale lasteaiast tulekut paar tunnikest kodus olnud kui Sandra hakkas rääkima,et hakkame nüüd lasteaeda minema.Rääkisime Margusega,et täna enam ei saa minna.Sandra aga jätkas oma juttu.Ütles,et paneme jope selga ja lähme,et tema tahaks seal magada,mitte kodus.Ütlesin,et lasteaed kinni ja seal pole kedagi ning toad kõik pimedad ja mul pole võtit ka.Mõtles natuke ja küsis siis,et issi,kas sul on võti?Armas,et laps tahab lasteaeda minna.Koos ju huvitav ja lõbus ning oioi,kuidas laps areneb.Hakkasime lasteaias käima poolest septembrist.Nüüd siis käidud u4kuud.Areng,mis on toimunud selle aja jooksul on...võiks öelda,et mega.Tips on nii asjalik.Enam ammu ei kasuta me mähkmeid,oskab ja tahab ISE riidesse panna(kusjuures teised lapsed lasteaias seda tegema ei pidavat),võib sind nö surnuks rääkida jne.Lahe,ühel õhtul aeles Sandra minu kõrval kui diivanil telekat vaatasin.Tuli siis pani pea mu õla juurde ja ütles:``Mina olen sinu sõber.Mina armastan sind.`` Oi,kuidas mu süda sulas.Meie kodus nii nagu ei räägita,ei mina tea,kust ta sellise ütluse on õppinud.Igatahes ülimalt armas.
Täna taas lasteaeda minek.Minul sel ajal omad tegevused.Mõtlen,et peaks enda jaoks vahepeal ka midagi tegema.Vist lähen Top Spasse ujuma ja saunamõnusid nautima.Polegi ammu käinud.Aga vat see on vahel nii nii mõnus.

1 kommentaar:

Gixy ütles ...

Eks see lasteaed vajab u kuu harjumist,siis jõuab lapsele kohale,millega täpsemalt tegu.
Oi see eilne aeg iseenda jaoks oli super.