neljapäev, 3. jaanuar 2008

Tapeedieemalduspäev

Käisin oma teises,nojah tegelikult oma isiklikus korteris,kus ma praegu ise ei ela,vaid kus elab mu vanaema,remonti alustamas.Mis alustamas,alustasin seda tegelikult üle 2a tagasi,kui rase olin.Pusisin tapeedile parandusi teha,et tulevikus sinna uus kiht peale kleepida.Tegelikult vanaema arvas,et nii peab tegema.Mina ja Margus rääkisime juba alguses,et tuleks sein täiesti paljaks kiskuda ja siis uus tapeet panna.Ja õigus meil oligi,sest kinnikleebitud kohad tulid uuesti seina küljest lahti jne. Siis tulid mu elus muud tähtsamad asjad nagu laps ja kogu elu keerles/keerleb tegelt praegugi tema ümber.Kuna me ise kolisime ka sealt ära suuremasse korterisse,siis nii ta jäigi.Eelmise aasta viimastel kuudel tekkis mõte,et pean ennast kokku võtma ja ikka minema seda remonti ise tegema.Kes seda ikka teeb,kellel see aeg.Täna siis viisin Sandra hommikul lasteaeda,käisin poes koju süüa ostmas ja kell 11 olin Narvakal(nii me kutsume mu Narva mnt korterit).Vahetasin riided,võtsin kätte pahtlilabida ja kõrvale suure prügikoti ning asusin tööle.Osadest kohtadest tuli kogu see kohutav kiht tapeeti ja ajalehti maha ludinal,samas mõnes kohas andis nühkida ja tirida.Hästi kinni olid need kohad,mida ma ülihea liimiga u 2a tagasi kinni liimisin.Kell sai 17 kui Margus mulle helistas,et ta käis Sandral lasteaias järgi ja nüüd olevat laps talle öelnud,et koju ei taha minna,süüa pole ka vaja aa kus emme on.Aus issi rääkis siis,et olen vanaema juures.No ja loomulikult tahtis laps ka sinna tulla.Nad tulidki.Pidin töö lõpetama ja prahi kokku korjama ning mind viidi koju.Oleks tunnike veel tirinud,oleks kogu suure ja pika esiku tapeedivabaks saanud.Pean ühel päeval oma tegevust jätkama.Kui see tehtud,siis vaatan,kuidas edasi.Igatahes pole see 3m kõrguses esikus ubimine just kõige meeldivam.Nüüd pea tuikab ja selline laibastunud olemine.Homme teeme vabama päeva.Sandrat lasteaeda ei vii,toimetame niisama rahulikult.Kuigi,laps tuli lastaiasaabaste ja lasteaiakombega koju(ta oli ise need riided issile ette näidanud)ja peame vist minema homme korra sealt läbi,et need tagasi viia ja korralikumad selga/jalga panna.
Eile sain valmis oma järjekordse sallkrae ja ühed tellitud beebipapud.Aga täna tõepoolest pole jaksu ega viitsimist pilte arvutisse tõmmata ja siia lisada.Katsun homme seda teha.
Nüüd aga tsekkan vajalikud asjad üle ja suundun puhkama.Kui mulle muidugi selleks ajaks vajalik lesimisplats eraldatakse.Laps on issi kõrvale pikali läinud ja hoogsalt loetakse raamatut,jutustatakse ja tehakse koerusi...

Kommentaare ei ole: